۱۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۹:۲۲

برای حضور در مسابقات آسیایی/

2 جودوکار خراسان شمالی به تیم ملی دعوت شدند

2 جودوکار خراسان شمالی به تیم ملی دعوت شدند

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت جودو خراسان شمالی گفت: دو جودوکار این استان برای حضور در رقابت های جودو قهرمانی آسیا به تیم ملی دعوت شدند.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ترکیب تیم ملی جودو ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد و از خراسان شمالی نیز دو جودوکار برای همراهی تیم ملی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه رقابتهای جودو قهرمانی آسیا 30 فروردین تا اول اردیبهشت ماه به میزبانی تایلند در شهر بانکوک برگزار خواهد شد، اظهار داشت: تیم ملی 10 جودوکار را به این مسابقات اعزام می کند که از خراسان شمالی نیز بهزاد وحدانی در وزن 60 کیلو و الیاس علی اکبری در 73 کیلوگرم در این تیم حضور دارند.

این مسئول اضافه کرد: علاوه بر این دو جودوکار، احسان بهرامیان و قاسم نوری زاده در وزن 66 کیلوگرم، سعید مولایی در وزن 73 کیلوگرم، امیرقاسمی نژاد و سعید مرادی در وزن 81 کیلوگرم، محمد جمالی در وزن 90 کیلوگرم، جواد مهجوب در وزن 100 کیلوگرم و جعفر پهلوانی در وزن 100+ کیلوگرم دیگر جودوکاران تیم ملی ایران را در این مسابقات تشکیل می دهند.

خسرویار در ادامه با اشاره به اینکه تیم ملی جودو ایران در رقابتهای جودو قهرمانی آسیا در دو بخش تیمی و انفرادی به روی تاتامی خواهد رفت، تصریح کرد: به همین دلیل در برخی از اوزان تیم ملی دو جودوکار دعوت شده اند که در این اوزان یک نفر در بخش انفرادی و یک نفر نیز در بخش تیمی مبارزه می کند.

وی زمان اعزام تیم ملی جودو کشور را به رقابت های قهرمانی آسیا 27 فروردین ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: کادر فنی تیم ملی را در این مسابقات آرش میراسماعیلی و مسعود حاجی آخوندزاده تشکیل می دهند.

این مسئول تصریح کرد: در واقع اردوی تیم های ملی جودو جوانان و بزرگسالان ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا با حضور 30 جودوکار از پنجم فروردین‌ماه در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز شده بود و در حال حاضر نفرات اصلی اعزامی به این رقابت ها مشخص شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی جودو در دوره گذشته رقابت های قهرمانی آسیا با طلای محمدرضا رودکی، نقره جواد مهجوب و برنز امیرقاسمی نژاد موفق به کسب سکوی سوم آسیا شده بود.

کد خبر 2026191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha