۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۹:۳۵

لیگ برتر جودو/

میزان خراسان شمالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود

میزان خراسان شمالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود

بجنورد- رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: تیم جودوی میزان، نماینده این استان در هفته نخست یازدهمین دوره لیگ برتر جودو به مصاف تیم های هیئت جودوی نوشهر، هیئت جودو قزوین و نفت مسجد سلیمان می رود.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز رقابت های لیگ برتر جودو از بیست و ششم آذر ماه، اظهار داشت: رقابت‌های هفته نخست یازدهمین دوره  لیگ برتر جودو روز چهارشنبه بیست و ششم آذر در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز می شود.

وی با بیان این که وزن‌کشی این مسابقات روز سه‌شنبه ۲۵ آذر انجام می شود، اضافه کرد: در هفته نخست این رقابت ها تیم جودوی موسسه مالی و اعتباری میزان، نماینده خراسان شمالی در این رقابت ها در دور نخست به مصافه ئت جودوی نوشهر می رود.

به گفته وی در این دور شبهای گلوبندک با پاس قوامین، ثامن الحجج خراسان رضوی با نفت مسجد سلیمان و هیئت جودو قزوین با پالایش گاز ایلام دیدار می کند.

خسرویار اضافه کرد: در دور دوم این مسابقات موسسه مالی و اعتباری خراسان شمالی برابر هیئت جودو قزوین صف آرایی می کند و هیئت جودوی نوشهر با پاس قوامین، ثامن الحجج خراسان رضوی با شبهای گلوبندک و پالایش گاز ایلام به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

وی اظهار داشت: در دور سوم این رقابت ها نیز تیم استان با نفت مسجد سلیمان، ثامن الحجج خراسان رضوی با پاس قوامین، هیئت جودو قزوین با هیئت جودوی نوشهر و پالایش گاز ایلام با شب های گلوبندک دیدار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم جودو موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی در دوره قبلی این رقابت ها در سال گذشته به مقام نایب قهرمانی رسیده بود.

کد خبر 2443949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha