۸ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۲۸

سي و نهمين دوره رقابتهاي جودو/

جودوكاران خراسان شمالي به مدال‌هاي نقره و برنز رسيدند

جودوكاران خراسان شمالي به مدال‌هاي نقره و برنز رسيدند

بجنورد - خبرگزاري مهر: رييس هيئت جودو و كوراش خراسان شمالي گفت: جودوكاران جوان اين استان در سي و نهمين دوره رقابت‌هاي جودو قهرماني جوانان ايران به دو مدال نقره و برنز دست يافتند.

كوروش خسرويار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاري سي و نهمين دوره رقابتهاي جودو قهرماني جوانان ايران اظهاركرد: اين مسابقات جمعه با حضور 181 جودوکار از 31 استان در سالن شهيد افراسيابي تهران با قضاوت 32 داور و بر روي چهار تاتامي برگزار شد.

وي با بيان اين كه در اين رقابت ها دو جودوكار جوان خراسان شمالي به مدال هاي نقره و برنز دست يافتند، افزود: در وزن 66 كيلوگرم الياس پاكدل با شكست تمامي حريفان به فينال راه يافت اما در ديدار نهايي برابر سينا كرمي از تهران مغلوب شد و به مدال نقره بسنده كرد.

اين مسئول عنوان كرد: در اين وزن سينا کرمي از تهران قهرمان شد، الياس پاکدل از خراسان شمالي به مقام نايب قهرماني رسيد و اميرحسين رحيميان از توابع تهران و مسعود قوي بازو از خراسان رضوي به صورت مشترك در جايگاه سوم ايستادند.

خسرويار اضافه كرد: در وزن 73 كيلوگرم نيز داريوش باغچقي از خراسان شمالي به مدال برنز دست يافت.

وي اظهار كرد: در اين وزن نيز اميد تيزتک از خراسان رضوي قهرمان شد، بهزاد محرمي از قزوين در رده دوم ايستاد و محمد عبيري از تهران و داريوش باغچقي از خراسان شمالي به طور مشترك سوم شدند.

به گفته او در نتايج تيمي نيز خراسان رضوي با سه طلا، دو نقره و يک برنز عنوان نخست را کسب کرد، قزوين با دو طلا و يک نقره عنوان نايب قهرماني را به خود اختصاص داد و تهران هم با دو طلا و چهار برنز سوم شد.

کد خبر 2204252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha