۱۱ دی ۱۳۹۲، ۲۲:۰۹

هفته دوم ليگ برتر جودوي كشور؛

ميزان خراسان شمالي برابر پاس ثامن الحجج مغلوب شد/ پيروزي برابر پالايش گاز ايلام

ميزان خراسان شمالي برابر پاس ثامن الحجج مغلوب شد/ پيروزي برابر پالايش گاز ايلام

بجنورد - خبرگزاري مهر: رييس هيئت جودو خراسان شمالي گفت: تيم جودوي ميزان خراسان شمالي در هفته دوم ليگ برتر جودو برابر تيم پالايش گاز ايلام به برتري رسيد اما مقابل پاس ثامن الحجج خراسان رضوي با نتيجه نزديك مغلوب شد.

كوروش خسرويار در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هفته دوم نهمین دوره رقابت های لیگ برتر جودو از صبح چهارشنبه در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز شد و تيم موسسه مالي و اعتباري ميزان خراسان شمالي برابر تيم هاي پالايش گاز ايلام و پاس ثامن الحجج به ميدان رفت.

به گفته وي در دور سوم اين مسابقات صبح امروز تيم موسسه مالی اعتباری میزان خراسان شمالی با نتيجه پنج بر دو برابر پالایش گاز ایلام به برتري رسيد.

خسرويار اظهار داشت: در اين ديدار مراد عبدالرحمانوف و  پرويز سوبیروف دو جودوکار تاجیکستانی این تیم و الياس علی اکبری، علي محمدنیا و حامد ملک محمدی پنج جودوكاري بودند كه براي ميزان خراسان شمالي پيروزي كسب كردند.

او عنوان كرد: همچنين در ديدار بين دو تيم ميزان خراسان شمالي و پالايش گاز ايلام  بهزاد وحداني برابر ناصر ناصري مغلوب شد و ديگر نماينده خراسان شمالي هم از سوي مختار خورنگ شكست خورد.

خسرويار اضافه كرد: اما در حساس ترين ديدار امروز، ميزان خراسان شمالي در مصاف با پاس ثامن الحجج خراسان رضوی با نتيجه نزديك چهار بر سه شكست خورد.

به گفته وي در اين ديدار ميزان خراسان شمالي در بازي نخست با سعيد رضاييان برابر حميدرضا بهرامي نژاد به برتري رسيد اما در بازي دوم جواد محجوب از ثامن الحجج با برتری مقابل مسعود حاجی پور مقدم کار را به تساوی کشاند.

اين مسئول اضافه كرد: در مبارزه هاي سوم و چهارم تیگران واردانیان، جودکار ارمنستانی تيم میزان خراسان شمالي و پرویز سوبیروف، جودوکار تاجیکستانی این تیم به ترتيب برابر حميد زحمتكش و محمد جمالي به پيروزي رسيده و ميزان خراسان شمالي سه بر يك پيش افتاد.

خسرويار با بيان اين كه اما در ادامه مبارزات جودوكاران تيم ميزان خراسان شمالي متحمل سه شكست شدند، گفت: در بازي چهارم سعيد مولايي از تيم پاس ثامن الحجج برابر محمد گروهي از ميزان، مصطفي نيمروزي از خراسان رضوي برابر علي محمدنيا از خراسان شمالي و امير قاسمي نژاد از تيم پاس برابر حامد ملك محمدي از تيم ميزان خراسان شمالي به برتري رسيدند و بازي در نهايت با نتيجه چهار بر سه به نفع پاس خاتمه يافت.

وي اضافه كرد: بر اين اساس با توجه به پيروزي پاس ثامن الحجج خراسان رضوی برابر نفت مسجد سلیمان، اين تيم با 9 امتياز در صدر جدول رده بندي ليگ قرار گر فت، همچنين پالايش گاز ايلام با توجه به پيروزي چهار بر صفر برابر نیروی زمینی ارتش با شش امتياز و تفاضل برد انفرادی هفت، در مکان دوم ايستاد و موسسه مالي و اعتباري ميزان خراسان شمالي هم با همين امتياز و تفاضل برد انفرادي چهار در رده سوم جدول جاي گرفت.

خسرويار اظهار كرد: اكنون در پايان هفته دوم ليگ و دور چهارم اين مسابقات نفت مسجد سليمان و نیروی زمینی ارتش هر کدام با سه امتياز چهارم و پنجم هستند و دانشگاه آزاد هم بدون امتیاز در مکان ششم ایستاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم موسسه مالي و اعتباري ميزان خراسان شمالي فصل پيش در هشتمين دوره رقابت های لیگ جودو دسته برتر باشگاههای کشور، بالاتر از تيم هاي پاس ثامن الحجج خراسان رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی به مقام قهرماني رسيد.

کد خبر 2206379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha