۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲

خسرویار خبر داد:

راهیابی سه ورزشکار خراسان شمالی به تیم ملی جودو

راهیابی سه ورزشکار خراسان شمالی به تیم ملی جودو

بجنورد- خبرگزاری مهر: رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی از راهیابی سه جودوکار این استان به تیم ملی جودوی پیشکسوتان کشور خبر داد.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری مسابقات جودو پیشکسوتان کشور و درخشش جودوکاران پيشکسوت استان در این رقابت‌هاي کشوري، اظهار کرد: در این مسابقات که انتخابی تیم ملی محسوب می شد شش جودوکار از خراسان شمالی اعزام شدند که تمامی این جودوکاران نتایج درخشانی کسب کردند.

وی اضافه کرد: در گروه سني ب این مسابقات، علي عبدل آبادي در وزن ۹۰ کيلوگرم، علي اکبر جعفري در وزن ۸۱ کيلو و محسن محمدي در وزن ۱۰۰ کيلوگرم مدال طلا را به دست آوردند و به صورت مستقیم به تیم ملی دعوت شدند.

خسرویار گفت: در گروه سني الف این رقابت ها نيز محمد مالدار در وزن ۶۶ کيلوگرم و روح الله پارسا پور در وزن ۹۰ کيلو مدال نقره را کسب کردند و جواد روحانی نیز گردن آویز برنز را از آن خود کرد و می بایست در تمرینات اردوی تیم ملی جودو شرکت کنند.

رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی همچنین در ادامه از برگزاری آزمون کمربند دان یک تا چهار جودو در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در محل سالن جودوی مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد خبر داد و افزود: جودوکاران برای ثبت نام و شرکت در کلاس آموزشی این آزمون می بایست روز پنجشنبه از ساعت ۹ به دفتر هیئت جودو استان مراجعه کنند.

 

کد خبر 2414123

برچسب‌ها