۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۷:۴۸

در گفتگو با مهر عنوان شد:

حضور مربی الجزایری دونده ایران منتفی شد/ "ایگور پاکلین" این هفته می‌آید

حضور مربی الجزایری دونده ایران منتفی شد/ "ایگور پاکلین" این هفته می‌آید

حضور سمیر خدار، مربی الجزایری که چندی پیش برای قبول هدایت سجاد مرادی، کاپیتان تیم ملی دوومیدانی ایران با مسئولان فدراسیون به توافق رسیده بود، لغو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایگور پاکلین مربی پرش‌های ایران که پیش از نیز هدایت کیوان قنبرزاده و محمد ارزنده را به ترتیب در مواد پرش ارتفاع و پرش طول برعهده داشت، هفته جاری برای از سرگیری تمرینات این دو ملی‌پوش به ایران بازمی‌گردد. سمیر خدار، مربی الجزایری که چندی پیش برای قبول هدایت سجاد مرادی، دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی با مسئولان فدراسیون دوومیدانی به توافق رسیده بود، به ایران نخواهد آمد.

افشین داوری، رئیس فدراسیون دوومیدانی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: ایگورپاکلین، مربی پرش‌های ورزشکاران ایرانی هفته جاری به تهران خواهد آمد. پس از ورود او به ایران قنبرزاده و ارزنده تمریناتشان را زیر نظر این مربی از سر خواهند گرفت.

وی در خصوص شرایط حضور سمیر خدار، مربی مد نظر سجاد مرادی، خاطرنشان کرد: گویا این مربی پیشنهاد بهتری از کشوری دیگر داشته است و قطعا به ایران نخواهد آمد. سجاد مرادی در حال حاضر زیر نظر برادرش در حال تمرین کردن است.

به گزارش مهر، دوومیدانی‌کاران ایران خود را برای حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی و رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان که در سال جاری برگزار خواهد شد، آماده می‌کنند.

کد خبر 2026240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha