۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸

عضو تیم ملی دوومیدانی در گفتگو با مهر:

شرایط مهیا باشد در آسیا مدال می‌گیرم/ ایگور" رفاقتی به ایران می‌آید!

شرایط مهیا باشد در آسیا مدال می‌گیرم/ ایگور" رفاقتی به ایران می‌آید!

محمد ارزنده با بیان اینکه "ایگور پاکلین"، مربی قزاقستانی پرنده‌های ایران اعتقاد زیادی به ما دارد، گفت: این مربی فقط به خاطر رفاقت با من و کیوان قنبرزاده به ایران خواهد آمد.

محمد ارزنده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط کنونی‌اش اظهارداشت: هم اکنون در بروجن مشغول سپری کردن تمرینات آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان هستم.

وی ادامه داد: اگر شرایط برای ما مهیا باشد و بتوانیم در اردوهای برون مرزی شرکت کنیم، قطعا در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال دست پیدا خواهیم کرد؛ البته تنها مشکل ما عدم حضور در اردوهای برون مرزی و همچنین اختصاص نیافتن دلار برای این کار است.

عضو تیم ملی دوومیدانی ایران با اشاره به مسابقات جهانی مسکو، اظهار داشت: ورودی این رقابت‎ها نسبت به گذشته افزایش چشمگیری یافته است. ورودی مسابقات جهانی همان رکوردی است که من برای حضور در بازی‌های المپیک 2012 لندن به ثبت رساندم و موفق به کسب سهمیه المپیک شدم. در صورت تکرار این رکورد راهی رقابت‌های جهانی مسکو خواهم شد.

وی با اشاره به بازگشت "ایگورپاکلین"، مربی پرنده‌های ایران، افزود: مبلغی که فدراسیون دوومیدانی به این مربی پرداخت می‌کند، بسیار کم است و او فقط به خاطر رفاقت با من و کیوان قنبرزاده به ایران خواهد آمد. ایگور پیش از اینکه مجددا به ایران بازگردد اعلام کرد، واقعا برایم زشت است که با این مبلغ کار کنم. با او تماس گرفتیم و گفتیم که بخاطر ما به ایران بیا و او هم پذیرفت. ایگور به ما اعتقاد دارد و می‌داند که اگر شرایط مهیا باشد در مسابقات مختلف خواهیم درخشید.

ارزنده در خصوص مبلغ پرداختی فدراسیون دوومیدانی به این مربی قزاقستانی، گفت: مبلغی که امروز فدراسیون دوومیدانی به او پرداخت می‌کند کمتر از 4 هزار دلاری است که پیش از المپیک دریافت می‌کرد.

به گزارش مهر، "ایگور پاکلین"، مربی پرش‌های ایران که پیش از نیز هدایت کیوان قنبرزاده و محمد ارزنده را به ترتیب در مواد پرش ارتفاع و پرش طول برعهده داشت، هفته جاری برای از سرگیری تمرینات این دو ملی‌پوش به ایران بازمی‌گردد.

کد خبر 2027088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha