۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵

نیک نژاد اعلام کرد:

توزیع نامناسب کود شیمیایی در جویبار

توزیع نامناسب کود شیمیایی در جویبار

جویبار - خبرگزاری مهر: فرماندار جویبار از توزیع نامناسب کود شیمیایی در جویبار در فصل زراعی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نیک نژاد صبح شنبه در نخستین جلسه شورای اداری جویبار با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات پیش روی تجلی حماسه سیاسی و زمینه ساز خنثی شدن توطئه دشمنان در بحث تحریم ها و تهدیدات است.

وی بیان داشت: برای انتخابات سال جاری 92 شعبه اخذ رای پیش بینی شده که طبق قانون همه مدیران دستگاههای اجرایی مکلف هستند در زمینه تامین امکانات، ملزومات، نیروی انسانی و وسائل نقلیه شعبات اخذ رای اقدام کنند.

فرماندار جویبار، مهم ترین اقدام همه دستگاههای اجرائی شهرستان را برگزاری صحیح انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا عنوان کرد.

رئیس کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان، یکی از دغدغه های کشاورزان را باتوجه به شروع کشت بهاره تامین نهاده های کشاورزی و کود شیمیایی عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه طی گزارشی هنوز در بحث توزیع کود شیمیایی در استان و شهرستان با مشکل مواجه هستیم.

نیک نژاد اذعان داشت: در سال گذشته دو هزار و 550 هکتار از اراضی برای کشت دوم که پیش بینی امسال افزایش این میزان است.

رئیس ستاد تسهیلات سفر جویبار با اشاره به اینکه نیروی انتظامی، هلال احمر، آموزش و پرورش، شهرداری و میراث فرهنگی تمهیدات لازم برای مسافران نوروزی ارائه دادند، افزود: بیش از 36 هزار مسافر و گردشگراز امکانات اقامتی ، تفریحی وتوریستی شهرستان استفاده کردند، که نسبت به سال گذشته بیش از 70 درصد افزایش مسافرو گردشگر نوروزی داشته که 75 درصد آنها در سواحل مستقر شدند.

تامین آب کشاورزان

امام جمعه جویبار نیز یکی از دغدغه های کشاورزان در فصل کشاورزی را تامین آب کشاورزان اعلام کرد و گفت: باید برای تامین آب در تابستان راهکاری برای ذخیره آب در زمستان که فراوانی آن بدلیل پایین دست بودن است، جبران شود.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور با اشاره به اینکه در حماسه سیاسی همه مسئولیت ها بردوش مردم است، اظهار داشت: انتخابات مظهر حماسه سیاسی است که حضورحداکثری مردم موجب حیرت دشمنان و سرافرازی جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید زیر پای سرمایه گذار همانند حجاج گوسفند قربانی کرد نه اینکه سرمایه گذار را قربانی کرد: تاکید کرد: باید در بوروکراسی های اداری گره های کور را در مسیر سرمایه گذار باز کرد نه اینکه برمشکلات آن اضافه شود.

وی از توجه ضعیف نمایندگان مجلس نسبت به توسعه جویبار انتقاد کرد.

کد خبر 2026475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha