۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۴۸

اعلام زمان برگزاری بازی‌های مرحله اول پلی‌آف جام جهانی 2014 در آسیا

اعلام زمان برگزاری بازی‌های مرحله اول پلی‌آف جام جهانی 2014 در آسیا

"جرومه والکه" دبیر کل فیفا با ارسال نامه‌ای به "آلکس سوسی" دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمان بازی‌های پلی‌آف مرحله اول جام جهانی 2014 برزیل را در منطقه آسیا اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته برگزاری جام جهانی فیفا در جلسه ای که روز 29 اسفند 91 در زوریخ برگزار شد، قرعه کشی مرحله پلی‌آف را انجام داد که طی آن زمان برگزاری بازی‌های مرحله اول پلی آف جام جهانی 2014 در منطقه آسیا و میزبانی و میهمانی تیم‌های سوم گروه‌های اول و دوم مرحله مقدماتی آسیا مشخص شد.

بر این اساس تیم سوم از گروه دوم میزبان بازی رفت است که این بازی روز پانزدهم شهریور 92 برگزار می‌شود. بازی برگشت هم چهار روز بعد در 19 شهریور 92 در زمین تیم سوم گروه اول انجام خواهد شد. برنده این دو دیدار به مصاف تیم پنجم منطقه آمریکای جنوبی در دو بازی رفت و برگشت می‌رود که تاریخ آن بعد از قرعه کشی از سوی فیفا اعلام می‌شود.

در حال حاضر در جدول گروه اول رقابت‌های نهایی انتخابی جام جهانی، ازبکستان، کره جنوبی، ایران، قطر و لبنان اول تا پنجم هستند و در گروه دوم ژاپن، اردن، استرالیا، عمان و عراق در رده های اول تا پنجم قرار گرفته‌اند.

کد خبر 2026744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha