۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۲۴

دمیاد تأکید کرد:

ضرورت توسعه بازارچه مرزی پرویزخان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود

ضرورت توسعه بازارچه مرزی پرویزخان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: استاندار کرمانشاه در ادامه سفر یک روزه خود، در بازدید از بازارچه مرزی پرویزخان گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در این بازارچه می توان آن را در زمینه صادرات غیرنفتی توسعه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الله دمیاد عصر شنبه در ادامه  سفر یک روزه خود از بازارچه مرزی پرویزخان شهرستان قصرشیرین بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: این بازارچه ظرفیت های زیادی برای توسعه صادرات كالاهای غیرنفتی به كشور عراق دارد.

استاندار کرمانشاه از وضعیت کنونی بازارچه پرویزخان ابراز نارضایتی کرد و بر تسریع در عملیات عمرانی و ساماندهی این بازارچه تاکید کرد.

دمیاد افزود: البته از زمان احداث این بازارچه تا کنون تغییراتی نیز صورت گرفته اما باید تلاش مضاعف و  با توجه بیشتر به ظرفیت های موجود، برنامه ریزی و همکاری با بخش خصوصی امکان توسعه بیشتر آن  فراهم شود.

استاندار کرمانشاه توسعه تجارت و بازرگانی را از مهمترین اولویت های کاری خود برشمرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک و یاری همه دستگاه های مربوط چون توسعه تجارت خارجی این امر محقق شده و در نتیجه آن شاهد کاهش فقر در جامعه باشیم.

دمیاد در پایان گفت: درآمدهای حاصل از بازارچه پرویز خان باید صرف عمران و آبادانی منطقه شود.

هم چنین در حاشیه این بازدید جمعی از تجار و پیله وران با استاندار وارد گفتگو شده و مشکلات خود را اعم از وضعیت زیرساخت های بازارچه و مشکلات صادرات کالا اعلام کردند.

تجار و پیله وران این بازارچه در پایان از استاندار کرمانشاه خواستار اولویت بخشی  به صادرات تره بار، سیمان و سایر كالاها در این مرز شدند.
 

کد خبر 2026786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha