۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۳۴

طاهری اعلام کرد:

مصرف بنزین در غرب مازندران 20 درصد افزایش یافت

مصرف بنزین در غرب مازندران 20 درصد افزایش یافت

چالوس- خبرگزاری مهر: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران گفت: در مدت 23 روز تعطیلات نوروزی امسال 46 میلیون و 700 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی سوخت خودروها در غرب مازندران مصرف شد که رشد 20 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

سید محمود طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از 24 اسفند تا 16 فروردین 92 به مقدار  38 ميليون ليتر بنزين معمولي ،4ميليون ليتر بنزين سوپر 4.7 ميليون ليتر نفت گاز در جايگاه هاي اين منطقه عرضه شده است.

وی اظهار داشت: این میزان در مقايسه بامدت مشابه سال قبل در بنزين معمولي 6.7 ميليون ليتر و بنزين سوپر 493 هزار ليتر (14درصد) رشد داشته است.

طاهری ادامه داد: ميانگين مصرف روزانه بنزين در غرب استان یک میلیون و 660 هزار ليتر و بنزين سوپر 171 هزار و 548 ليتر بوده كه نسبت به ماه هاي عادي در بنزين معمولي روزانه 2 برابر و در بنزين سوپر بيش از سه برابر رشد داشته است.

وی تصریح کرد: با راه اندازي دو جايگاه عرضه در شهر هاي نور و تنكابن تعداد جايگاه هاي عرضه كننده بنزين به 45 جايگاه و جايگاه هاي عرضه گاز طبیعی به 32 جایگاه افزایش یافت.

طاهری افزود: با تعطيلي جايگاه فرسوده سلمانشهر و افتتاح يك جايگاه نوساز، امكان ارائه خدمات مطلوب تري فراهم شده است.

وی اذعان داشت: با حضور دائم گروه هاي كنترل و نظارت و گشت نوروزي، نحوه ارائه خدمات جايگاه ها از لحاظ كمي و كيفي مستمر پايش  و با برنامه ريزي هاي انجام شده و تلاش هاي صورت گرفته در شرايط ترافيك سنگين جاده اي تلاش شده تا رضايت مردم منطقه و مسافرين عزيز فراهم آید.

 

کد خبر 2027190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha