۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۴۷

جعفری در گفتگو با مهر:

سپاهان فقط به بازی با الاهلی فکر می‌کند/ هواداران تیم را تنها نگذارند

سپاهان فقط به بازی با الاهلی فکر می‌کند/ هواداران تیم را تنها نگذارند

اصفهان- خبرگزاری مهر: مدافع تیم سپاهان گفت: در حال حاضر به بازی با پرسپولیس فکر نمی کنیم زیرا تیم ما بازی حساسی در خارج از خانه مقابل الاهلی دارد و تمام فکر تیم روی این بازی معطوف است.

حسن جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط  با بازی مقابل نفت تهران اظهار داشت: با توجه به 10نفره شدن تیم در نیمه اول، بازی سختی را انجام دادیم و فشار روی تیم در نیمه دوم زیاد بود، اما با تلاش و غیرت بازیکنان موفق به کسب 3 امتیاز این بازی شدیم.

وی در مورد اخراج بولکو در نیمه نخست بازی بیان داشت: در مورد اخطار دوم چون نزدیک به صحنه نبودم و نظری ندارم، اما به نظر من داور در مورد اخطار اول می توانست بهتر تصمیم گیری کند. در هر صورت بررسی این موضوع به عهده کارشناسان داوری است و ما نیز به نظر داور احترام می گذاریم.

مدافع تیم سپاهان با اشاره به شرایط تیمش برای دیدار با الاهلی عربستان تصریح کرد: شرایط تیم ما نسبت به بقیه تیم ها با توجه به شرکت در هر 3 جام بسیار دشوار است اما مربی تیم سپاهان در این زمینه کار خود را خوب انجام می‌دهد و با توجه به فاصله زمانی با بازی مقابل الاهلی فکر می کنم می‌تواند تیم را به شرایط ایده آلی برساند.

وی در مورد حضور در ترکیب اصلی مقابل الاهلی گفت: این موضوع بستگی به نظر سر مربی دارد و من امیدوار هستم با هر ترکیبی وارد زمین می شویم پیروز آن مسابقه باشیم.

جعفری در مورد حضور هواداران تیم سپاهان در ورزشگاه گفت: هواداران سپاهان بدانند با این شرایط سختی که تیم با آن مواجه است تنها حضور پررنگ و پرشور این هواداران است که می تواند روحیه تیم را در زمین افزایش داده و انرژی را به بازیکنان برگرداند و امیدوار هستم در این شرایط تیم را تنها نگذارند.

 

 

کد خبر 2027505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha