۱۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷

پیش از دیدار با الاهلی؛

سپاهان دو جلسه تمرینی در جده برگزار می‌کند

سپاهان دو جلسه تمرینی در جده برگزار می‌کند

اصفهان – خبرگزاری مهر: ‌بازیکنان و اعضای کادر فنی سپاهان که صبح امروز ایران را به مقصد عربستان ترک کردند، دو جلسه تمرینی در عربستان برگزار خواهند کرد.

حمید باقری، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بازیکنان سپاهان در عربستان دو جلسه تمرینی پیش از دیدار با الاهلی برگزار می‌کنند، اظهار داشت: قرار است بازیکنان سپاهان امشب در ورزشگاه اختصاصی الاهلی و سه‌شنبه شب در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه تمرین کنند.

وی افزود: بازیکنان سپاهان ساعت 7:30 صبح امروز به سمت عربستان پرواز کردند و قرار است بعد از ورود به عربستان در هتل ماریوت عربستان مستقر شوند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با بیان اینکه تغییر هتل محل اقامت سپاهانی‌ها به دلیل شرایط هتل مکه بود، بیان داشت: پیش از این قرار بود بازیکنان ما در مکه مستقر شوند اما با توجه به شرایط هتل محل اقامت آنها در مکه، تصمیم بر این شده که آنها در هتل ماریوت جده مستقر شوند.

وی افزود: فاصله بین محل اقامت بازیکنان تا ورزشگاه برگزاری مسابقه حدود 100 کیلومتر است که باید پیش از دیدار 2 ساعت زمان برای رفتن به محل برگزاری مسابقه صرف شود.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاهلی عربستان در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:15 در ورزشگاه الوحده عربستان برگزار می‌شود.

کد خبر 2028103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha