۱۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۵۶

جوادي به مهر گفت:

نامه فيلا تكليف همه را روشن كرد/ نبايد فقط دنبال اهداف شخصي بود

نامه فيلا تكليف همه را روشن كرد/ نبايد فقط دنبال اهداف شخصي بود

عضو هيات رئيسه فدراسيون كشتي به عنوان تنها نماينده كشورمان در انتخابات هيات رئيسه كنفدراسيون آسيا گفت: نامه ارسالي فيلا به تمامي حاشيه ها و سوء تفاهمات اخير پايان داد.

ابراهيم جوادي در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاييد اين مطلب اظهار داشت: تمام سعي و تلاش من و مجموعه فدراسيون كشتي بر آن است تا با برنامه اي ويژه وارد انتخابات هيات رئيسه كنفدراسيون آسيا شويم. البته هدف اصلي ما حفظ كرسي در قاره كهن است،‌اما نبايد فقط به دنبال حفظ و كسب كرسي بود.

وي تصريح كرد: تجربه نشان داده كه كسب كرسي بخشي از هدف اصلي است و مفيد بودن و كارايي لازم نيز بخش ديگر اين موضوع كه از اهميت زيادي برخوردار است. در همين راستا من هم سعي خواهم كرد در صورت كسب كرسي در كشتي آسيا با كارايي و هدفمند وارد ميدان شوم. مطمئنا كسب يك كرسي هدفمند و مفيد در كشتي آسيا و جهان از داشتن 10 كرسي بدون استفاده، بهتر و سازنده تر خواهد بود.

دارنده چهار مدال طلاي قهرماني جهان به برنامه مدون خود در اين رابطه اشاره كرد و گفت: برنامه مدوني براي تقويت و ارتقاي سطح كشتي آسيا دارم كه مطمئنا در صورت حضور در جمع اعضاي هيات رئيسه آسيا به ارايه و اجراي اين برنامه خواهم پرداخت.

جوادي در خاتمه در خصوص احتمال موفقيت خود در انتخابات هيات رئيسه كشتي آسيا نيز گفت: رايزني هاي قانوني و لازم در اين خصوص در حال انجام است و ما با تمامي فدراسيون هاي كشتي كشورهاي آسيايي در تماس هستيم. ضمن اينكه سوابق و برنامه هاي من نيز تهيه و به كشورهاي عضو ارسال شده است. البته در كنار اين اقدامات در نظر داريم با تهيه بروشورهاي ويژه اي در خصوص همين اهداف و برنامه ها،‌ و ارايه آن به اعضاي كنفدراسيون قبل از مراسم انتخابات، گام مثبتي در كسب كرسي آسيايي برداريم. البته تغيير و تحولات اخير در راس فيلا نيز براي ما مثبت بوده و من مطمئنم شاهد انتخاباتي سالم و به دور از زد و بند خواهيم بود.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ فيلا به تازگي با ارسال نامه اي به كنفدراسيون كشتي آسيا نام ابراهيم جوادي را به عنوان تنها نماينده رسمي ايران در انتخابات هيات رئيسه قاره كهن معرفي كرد كه صدور اين نامه به رقابت حاشيه اي اكبر مير روشن و ابراهيم جوادي براي حضور در اين انتخابات پايان داد.

کد خبر 2027947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha