۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۰:۲۶

همزمان با برگزاري كنگره در مسكو؛

تغييرات احتمالي فیلا در كشتي زنان/ مارتينتي همچنان در هيات رئيسه ماند

تغييرات احتمالي فیلا در كشتي زنان/ مارتينتي همچنان در هيات رئيسه ماند

رئیس موقت فدراسیون جهانی کشتی خبر از تغييرات احتمالي و اضافه شدن دو وزن به مسابقات زنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر؛، نناد لالوویچ با بیان این مطلب افزود: نشست کمیته بین المللی المپیک 11 روز پیش از کنگره فوق العاده کمیته بین المللی المپیک در سن پترزبورگ برگزار می شود و ما باید تا پیش از این جلسه تمام تلاش خود را برای حفظ کشتی در المپیک به کار ببریم. ضمنا در کنگره مسکو این پیشنهاد را مطرح مي کنیم که دو وزن به مسابقات زنان اضافه شود.

وی خاطرنشان کرد: در این پیشنهاد در مجموع دو وزن از کشتی آزاد و فرنگی کم شده و به کشتی زنان اضافه می شود.

کنگره فدراسیون جهانی کشتی برای تعیین رئیس جدید فیلا 28 اردیبهشت ماه در مسکو برگزار می شود و نماینده ایران نیز در این جلسه حضور خواهد داشت.

از سويي ديگر رافائل مارتینتی رئیس برکناره شده فیلا نيز پس از شکایت به دادگاه داوری ورزش به عنوان تنها عضو هیات رئیسه فیلا باقی ماند.

گويا مارتینتی در شکایت خود به سه مورد اشاره کرده بود. وي در اين شكايت خواستار شده بود انتخاب لالوویچ به عنوان رییس موقت فیلا باطل اعلام شود و وی به عنوان عضو هیات رییسه در فیلا باقی بماند. ضمن اينكه مارتينتي در نظر داشت از برگزاری نشست فوق‌العاده‌ 18 می فیلا در مسکو نيز جلوگیری شود!

پس از این شکایت، CAS رای خود را صادر کرد و مارتینتی را تنها مستحق حضور در هیات رییسه دانست و دو مورد دیگر یعنی باطل اعلام شدن انتخاب لالوویچ و برگزار نشدن مجمع فوق‌العاده‌ فیلا را رد کرد. بدين ترتيب کنگره فدراسیون جهانی فيلا روز 28 اردیبهشت ماه در مسکو برگزار مي شود.

 

کد خبر 2052139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha