۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷

کنگره سالانه فدراسيون جهانی كشتی - مسکو؛

پیشنهادات جدید فیلا در سه بند مطرح می‌‍شود/ مارتينتی هم می‌آيد!

پیشنهادات جدید فیلا در سه بند مطرح می‌‍شود/ مارتينتی هم می‌آيد!

مسئولان فدراسیون جهانی کشتی در کنگره فوق‌العاده فیلا در روز 28 اردیبهشت ماه در مسکو، پیشنهادات جدیدی را مطرح خواهند كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نشست برای حفظ کشتی در رقابتهای المپیک 2020 و جذابیت بیشتر این رشته پیشنهاداتی مطرح است که اعضای فیلا باید به آن رای دهند. این پیشنهادات در سه بند تهیه و به شرح زیر مطرح خواهد شد:

1-  در بازی‌های المپیک دو وزن (بین 50 تا 74 کیلوگرم) به کشتی بانوان اضافه شود و از هر کدام از اوزان کشتی‌ آزاد و فرنگی مردان یک وزن کم شود. در حال حاضر بانوان در چهار وزن در المپیک کشتی می‌گیرند. البته هنوز مشخص نشده کدام اوزان از کشتی مردان حذف خواهد شد.

2-  کشتی‌گیران فرنگی از این پس دوبنده بالاپوش نداشته باشند و مانند رقابتهای MMA فقط از یک شورت ورزشی استفاده کنند.

3- کار گروه تعیین شده برای حفظ کشتی در المپیک پیشنهاداتی را از جمله تغییر زمان کشتی ها از 2 تایم 2 دقیقه ای به 2 تایم 3 دقیقه‌ای و همچنین برنده شدن کشتی‌گیران با احتساب مجموع امتیازات 2 تایم را آماده کرده‌اند که قرار است در کنگره فیلا در مسکو مطرح شود.

همچنین قرار است رئیس آینده فدراسیون جهانی کشتی نیز در كنگره فیلا انتخاب شود که در این میان نناد لالوویچ با توجه به حمایت روس‌ها از شانی زیادی برای موفقیت برخودار است.

ضمنا رافائل مارتینتی که به تازگی با رای دادگاه عالی ورزش مجددا وارد هیات رئیسه فیلا شده نیز در مسکو حاضر خواهد شد که این موضوع می‌تواند، اتفاق مهمی در آستانه برگزاری این كنگره باشد.
 

کد خبر 2053762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha