۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴

پس از ابهام در اعزام نمايندگان ايران؛

حسن رنگرز: بهترين تصميم را براي حضور در کنگره فيلا اتخاذ مي‌كنيم

حسن رنگرز: بهترين تصميم را براي حضور در کنگره فيلا اتخاذ مي‌كنيم

نايب رئيس فدراسیون کشتی پس از خبر منع حضور نمايندگان ايران در كنگره فيلا گفت: در حال پیش بینی تمهیداتی برای حضور مناسب در کنگره فدراسيون جهاني كشتي هستيم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رنگرز در واكنش به خبر منع سفر او و محمدرضا توپچي دبير فدراسيون كشتي به كنگره فيلا و مراسم انتخاب رئيس فدراسيون جهاني كشتي در مسكو اعلام كرد: فدراسیون کشتی در حال پیش بینی تمهیداتی برای حضور مناسب در کنگره روز 28 اردیبهشت ماه است و بر این اساس سعی می کند بهترین تصمیم را در این راستا اتخاذ کند.

وي گفت: روسها در پی نفوذ گسترده در فدراسیون جهانی کشتی و پیشبرد برنامه های خود در این زمینه هستند. هدف روسها این است که لالوویچ را در سمت ریاست فیلا تثبیت کنند و از این راه تمامی موفقیت ها در همه رقابتهای مهم را به نام خود بزنند.

نايب رئيس فدرايسون كشتي ادامه داد: کشتی ایران در سالهای نه چندان دور سابقه این دوران را دارد و این مسئله نمی تواند به نفع کشتی ایران باشد. در نتيجه باید شرایط و بستری را فراهم کنیم تا حق ایران به عنوان یکی از قدرتهای برتر کشتی دنیا نادیده گرفته نشود.

به گزارش خبرنگار مهر و به گفته یك منبع آگاه،‌حجت اله خطیب سرپرست فدراسيون كه هم اكنون همراه تیم كشتی آزاد ایران در نیویورك آمریكا حضور دارد، طی تماسی تلفنی با نایب رئیس و دبیر فدراسیون خواستار عدم اعزام آنها به كنگره فیلا شده كه اهالي كشتي معتقدند این تصمیم به هر دلیلی هم كه اتخاذ شده باشد،غیر منطقی و بسيار سوال برانگیز است.

کد خبر 2054430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha