۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰

تلاش برای بقا در المپيك؛

تغييرات قوانين كشتی همچنان ادامه دارد/ آغاز مسابقات از ساعت 10 صبح!

تغييرات قوانين كشتی همچنان ادامه دارد/ آغاز مسابقات از ساعت 10 صبح!

نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی(فيلا) در ادامه تغيير قوانين اين رشته از بررسی پيشنهاد و تغییر احتمالی زمان آغاز رقابتهای كشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، متولیان فیلا روز گذشته در حاشیه مراسم برگزاری كنگره فدراسیون جهانی نشان دادند كه از هیچ تلاشی برای حفظ این رشته در بازی‌های المپیك دریغ نمی‌كنند كه از آن جمله می‌توان به اعمال برخی تغییرات در قوانین كشتی اشاره كرد، اما انگار این پایان تغییرات نیست و مسئولان فیلا قصد دارند این بار تغییراتی نیز در زمان آغاز مسابقات ایجاد كنند.

در همین راستا "استان دزدیك" عضو آمریكایی هیأت رئیسه فیلا اعلام كرده با توجه به اینكه مسابقات كشتی در حال حاضر از ساعت 13 آغاز می‌شود بهتر است با توجه به تغییر مقررات صورت گرفته، زمان آغاز رقابت‌ها را از ساعت 10 صبح در نظر بگیریم.

به گفته وی بررسی انجام مسابقات از یك روز به دو روز و همچنین تغییر برنامه قرعه كشی با توجه به رتبه بندی كشتی گیران نیز در دستور كار اعضای فیلا قرار دارد.

در كنگره روز گذشته فیلا، تغییر قوانین از جمله اعمال زمان دو تایم سه دقیقه‌ای و كسب مجموع امتیازات برتر به تصویب رسید كه قرار است این تغییرات در اسرع وقت به فدراسیون‌های ملی ارسال تا این قوانین در رقابت‌های جهانی 2013 بوداپست اجرا شود.

 

کد خبر 2057949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha