۱۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۴۹

فریدونی عنوان کرد:

ترویج فرهنگ راهیان نور بزرگترین جنگ فرهنگی با دشمن است

ترویج فرهنگ راهیان نور بزرگترین جنگ فرهنگی با دشمن است

بوشهر - خبرگزاری مهر: مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ترویج فرهنگ راهیان نور در زمان کنونی بزرگترین جنگ فرهنگی با دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد فریدونی در نشست جمع‌بندی عملکرد کمیته اطلاع رسانی راهیان نور استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به برگزاری اردوهای راهیان نور دریایی و مناطق جنوب در جزیره خارگ، برنامه‌ریزی‌ها برای انعکاس این رویداد در دو بخش خشکی و دریا انجام شد.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری موفق اردوهای راهیان نور جنوب و دریایی، اضافه کرد: امیدواریم در سال‌های آتی بتوانیم از این گنجی که در دست داریم استفاده فرهنگی بیش از پیش را در راستای مقابله با هجمه‌های بی امان و گسترده دشمنان نظام اسلامی ببریم.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: راهیان نور، گسترش فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در کشوری است که دشمنان آن با تمام توان آمده اند که به هر نحو این فرهنگ غنی اسلامی و این گذشته سراسر افتخار را از بین ببرند.

وی به توطئه‌های کنونی دشمن در خصوص راهیان نور اشاره کرد و افزود: امروز با بزرگ جلوه دادن بعضی اتفاقات و صدمات به وجود آمده در اردوهای راهیان نور سعی دارند این حرکت بزرگ فرهنگی را که باعث بیمه شدن کشور و جوانان این مرز و بوم است را زیر سؤال ببرند.

فریدونی در ادامه بیان داشت: این خود مشخص می‌کند که دشمن به خوبی این اردوها را شناخته و تأثیرات آن را می‌داند و به همین دلیل است که سعی در کم رنگ کردن و بی اثر کردن تاثیرات معنوی آن دارد.

وی به اقدامات کمیته اطلاع‌رسانی در اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: اعزام اکیپ خبری و اطلاع رسانی شامل یک خبرنگار، عکاس و فیلمبردار به همراه همه کاروان ها در جهت به تصویر کشیدن جلوه های زیبا و ماندگار اعزام کاروان ها و حضور آنها در مناطق عملیاتی از جمله این اقدامات بوده است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اذعان داشت: همچنین اعزام اکیپ های مستندساز، تهیه گزارش‌های خبری، یادداشت، تهیه ویژه‌نامه راهیان نور به صورت روزانه و توزیع در بین زائرین و مسئولان از دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا بوشهر است.

وی انجام مصاحبه‌های مختلف در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی، ساخت یک ویژه برنامه رادیویی به صورت روتین در ایام راهیان نور و یک ویژه برنامه تلویزیونی و همچنین اعزام گروه تلویزیونی سپاه امام صادق(ع) به مناطق عملیاتی برای ساخت مستند تلویزیونی را از دیگر اقدامات این کمیته عنوان کرد.

فریدونی اضافه کرد: تهیه و ساخت بیش از 160 خبر و گزارش تولیدی از راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و مردمی از دیگر اقداماتی است که در فضای مجازی استان و کشور انعکاس یافت.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ترویج فرهنگ راهیان نور در زمان کنونی بزرگترین جنگ فرهنگی با دشمن است.

کد خبر 2028246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha