۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۷:۱۸

سردار حسینی مطرح کرد؛

تحولی عظیم در خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی پلیس راهور

تحولی عظیم در خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی پلیس راهور

رئیس پلیس راهور فراجا از تحولی عظیم در خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی پلیس راهور خبر داد.

سردار سیدتیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص هوشمند سازی پلیس با توجه به شعار هفته فراجا «پلیس هوشمند، مردم قانونمدار»، گفت: پلیس راهور در مسیر هوشمندسازی گام‌های بزرگی برداشته است. این اقدامات در کاهش تصادفات، بهبود ایمنی جاده‌ها و افزایش نظم ترافیکی تأثیر بسزایی داشته است. با استفاده از فناوری‌های نوین، پلیس راهور توانسته است به شکل کارآمدتر و دقیق‌تر به مردم خدمت‌رسانی کند.

هوشمندسازی در نظم‌دهی ترافیک و کاهش تصادفات

یکی از دستاوردهای مهم ما، نصب دوربین‌های نظارتی هوشمند و خودروهای پلاک‌خوان است که به‌صورت ۲۴ ساعته تردد خودروها را رصد می‌کنند. این سیستم‌ها با شناسایی تخلفات مانند سرعت غیرمجاز و عبور از چراغ قرمز، به مدیریت بهتر ترافیک و کاهش زمان واکنش پلیس در هنگام بروز حوادث کمک می‌کنند.

تجهیز مأموران به دست‌افزارهای هوشمند

مأموران ما به دست‌افزارهای هوشمند مجهز شده‌اند که با کمک این دستگاه‌ها، امکان ثبت تخلفات، صدور کروکی‌های دیجیتال و ارسال اطلاعات حوادث به بیمه فراهم شده است. این فناوری‌ها سرعت ارائه خدمات را افزایش داده و باعث شده تا شهروندان در زمان کوتاه‌تری به حقوق خود دست یابند.

هوشمندسازی ناوگان‌های مسافری

هوشمندسازی صورت‌وضعیت ناوگان‌های مسافری نیز در دست اجراست. این سیستم‌ها به ما کمک می‌کنند تا به‌صورت لحظه‌ای و دقیق وضعیت ناوگان‌های مسافری را رصد و از تخلفات احتمالی جلوگیری کنیم.

پرداخت هوشمند خلافی‌ها و خدمات شماره‌گذاری

پلیس راهور با ایجاد سامانه‌های آنلاین برای پرداخت خلافی و خدمات شماره‌گذاری، فرآیندها را ساده‌تر کرده است. شهروندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری، به سرعت این خدمات را انجام دهند.

ایمنی وسایل نقلیه و کاهش تصادفات

بیش از ۵۰ درصد از تصادفات منجر به فوت، به دلیل ایمن نبودن وسایل نقلیه داخلی است. ما در پلیس راهور معتقدیم که نصب فناوری‌های هوشمند در خودروها می‌تواند نقشی کلیدی در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای داشته باشد.

آینده هوشمند پلیس راهور

ما در پلیس راهور فراجا با تکیه بر فناوری‌های پیشرفته و توسعه زیرساخت‌های دیجیتال، تلاش می‌کنیم خدمات خود را ارتقا دهیم. افزایش تجهیزات هوشمند و ارائه خدمات بیشتر به صورت آنلاین از جمله برنامه‌های آتی ما است تا نظم ترافیکی بهبود یابد و رضایت عمومی افزایش پیدا کند.

کد خبر 6247866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha