۱۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۳۱

سرهنگ حجت آبادی:

خسارت جدی به راه های فرعی کرمان/ لزوم رعایت سرعت مطمئنه

خسارت جدی به راه های فرعی کرمان/ لزوم رعایت سرعت مطمئنه

کرمان - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه استان کرمان با اشاره به آسیب دیدن راه های فرعی این استان از رانندگان خواست که به منظور جلوگیری از بروز هر گونه حادثه سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

سرهنگ احمد حجت آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اثر بارش بارانی که از دو روز قبل در استان کرمان آغاز شده، در حال حاضر محمور شهداد- نهبندان و زهکلوت- ایرانشهراز محورهای اصلی استان کرمان بسته هستند.

وی ادامه داد: برخی از راه های فرعی استان کرمان از جمله قلعه شهید در بم، هوتکن در زرند، شیرینک در بردسیر و برجک به محمدآباد ریگان در رودبار فعلا بسته هستند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در بعضی از محورهای فرعی روستایی در اثر بارش شدید باران و بروز سیلاب که در حاشیه راه ها صورت گرفته تقریبا بدنه راه از بین رفته است.

وی یادآور شد: این راه ها معمولا راه هایی هستند که از ایمنی خوبی برخوردار نیستند و به همین دلیل به تمامی رانندگانی که قصد سفر از این محورهای فرعی را دارند می خواهیم که در خصوص رعایت سرعت مطمئنه دقت کافی داشته باشند.

وی گفت: رانندگان بایداین موضوع را مدنظر قرار دهند که احتمالا در این راه ها جاده تخریب شده و باید با رعایت قوانین از بروز هر گونه حادثه ای جلوگیری کنند.

سرهنگ حجت آبادی با اشاره به اینکه نیروهای راهداری استان کرمان از روز گذشته برای بازگشایی راه ها اقدامات لازم را انجام داده اند، گفت: تمامی معایب راه ها طی چند روز آینده مرتفع خواهد شد.

کد خبر 2028530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha