۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴

پیش از حضور در جام جهانی ؛

تیم فوتبال نوجوانان در سه تورنمنت بین المللی شرکت خواهد کرد

تیم فوتبال نوجوانان در سه تورنمنت بین المللی شرکت خواهد کرد

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از مکاتبات این کمیته برای حضور تیم فوتبال نوجوانان در سه تورنمنت بین المللی پیش از رقابتهای جام جهانی امارات خبر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته جوانان فدراسیون فوتبال قصد دارد تا برای آمادگی بیشتر تیم فوتبال نوجوانان جهت حضور در رقابت‌های جام جهانی امارات، این تیم در سه تورنمنت بین المللی با فواصل زمانی مختلف شرکت کند.

میرشاد ماجدی ضمن تایید این خبر، به خبرنگار مهر می گوید: " در حال حاضرتیم فوتبال نوجوانان که هدایت آن را علی دوستی مهر بر عهده دارد از شرایط خوبی برخوردار است اما برای آمادگی بیشتر تیم نوجوانان جهت حضور د رقابت‌های جام جهانی امارات، این تیم نیاز دارد که حداقل در سه تورنمنت بیمن المللی با فواصل زمانی مختلف حضور پیدا کند، به همین منظور ما مکاتباتی را با چند کشور از آفریقا، اروپا و آمریکا انجام داده ایم و منتظر پاسخ آنها هستیم."

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تا کنون این مکاتبات نتایج مثبتی داشته است، اظهار داشت: " در حال حاضر فقط نمایندگان فوتبال آسیا در رقابت‌های جام جهانی نوجوانان امارات مشخص شده اند و نمایندگان قاره های دیگر در ماه های آپریل و می 2013 مشخص می شوند. این موضوع باعث شده تا در پاسخ مکاتباتی که با کشورهای مورد نظر داشته ایم وقفه ایجاد شود. "

کد خبر 2028850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha