۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۲۴

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

کاشیوا در یک قدمی صعود/ جدال کره‌ای‌ها با ژاپنی‌ها برنده نداشت

کاشیوا در یک قدمی صعود/ جدال کره‌ای‌ها با ژاپنی‌ها برنده نداشت

هفته چهارم از مرحله گروهی‌ رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با تساوی کاشیوا ریسول ژاپن برابر سوون سامسونگ بلووینگز کره‌جنوبی و فرار جئونبوک هیوندای کره‌جنوبی از شکست برابر اواراواردز ژاپن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از هفته چهارم مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز سه‌شنبه با برگزاری 2 دیدار آغاز شد که در گروه‌‌ H کاشیوا ریسول ژاپن در ورزشگاه خانگی برابر سوون سامسونگ بلووینگز کره‌جنوبی متوقف شد.

کاشیوا به لطف همین یک امتیاز، با 10 امتیاز همچنان صدرنشین این گروه بوده و در آستانه صعود به مرحله بعدی جام قرار گرفت. سوون سامسونگ بلووینگز کره‌جنوبی 3 امتیازی به حذف زودهنگام از این مسابقات نزدیک شد. درصورتی‌که در دیگر بازی این گروه گویژو رینه چین برابر سنترال کوآسک مارینرز استرالیا امتیاز از دست بدهد، کاشیوا به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

در گروه F هم جئونبوک هیوندای کره‌جنوبی مقابل اواراواردز ژاپن شکست 2 بر صفر را در ثانیه‌های پایانی بازی با تساوی 2 بر 2 عوض کرد. ناسو (3) و تسوکاسا اومساکی (7) برای اوراواردز گلزنی کردند و اولیویر جونیور (51) و سئو سانگ مین (1+90) گل‌های جئونبوک هیوندای را به ثمر رساندند.

جئونبوک هیوندای کره‌جنوبی با کسب یک امتیاز در این بازی، با 6 امتیاز در رده دوم این گروه باقی ماند و اواراواردز ژاپن هم با 4 امتیاز جایگاهش در رده سوم را حفظ کرد.

- روز نخست از هفته چهارم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز و امشب با برگزاری دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:
گروه B:
* پاختاکور ازبکستان - لخویا قطر، ساعت 15:30، ورزشگاه پاختاکور
* الاتفاق عربستان - الشباب امارات، ساعت 21:30، ورزشگاه ملک محمد بن فهد

گروه D:
* الریان قطر - العین امارات، ساعت 20:10، ورزشگاه احمد بن علی
* استقلال ایران - الهلال عربستان، ساعت 21، ورزشگاه آزادی

گروه F:
* موآتگ‌سونگ یونایتد تایلند - گوانگجو اورگرانده چین، ساعت 16:30، ورزشگاه توندردومه

گروه H:
* گویژو رینه چین - سنترال کوآسک مارینرز استرالیا، ساعت 16، ورزشگاه گویانگ

کد خبر 2029375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha