۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۸:۵۶

فرزانه اعلام کرد:

زیرساخت های گردشگری مازندران پاسخگوی مطالبات ملی نیست

زیرساخت های گردشگری مازندران پاسخگوی مطالبات ملی نیست

ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل گردشگری مازندران با اشاره به اینکه مردم استان خدمات ملی به آحاد جامعه در قالب فصول سال ارائه می دهند، اظهار داشت: متاسفانه زیرساخت های گردشگری استان پاسخگوی مطالبات ملی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سیف الله فرزانه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به کسب رتبه نخست مازندران در پذیرش گردشگران ورودی اشاره کرد و گفت: امیدواریم  با فرا رسیدن تابستان  این روند کاری بطور مستمر ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه زیرساخت های گردشگری مازندران منطقه ای است، اظهار داشت: اما استان در بخش گردشگری پاسخگوی مطالبات ملی است.

فرزانه با اعلام اینکه صنعت پاک گردشگری معضل بیکاری استان مازندران را رفع می کند،افزود: هر چند امسال درآمد خوبی برای مازندرانی ها ایجاد شد ،اما بالا بودن حجم تراکم ترافیکی، زباله و گرانی برخی اجناس نیز فشار زیادی بر مردم استان وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه منطقه ای که جنگل داشته باشد جوانان بیکار ندارد، افزود: درصدد هستیم ازصنعت گردشگری به عنوان اقتصاد پایه در استان بهره ببریم.

هادی ابراهیمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران نیز با اعلام اینکه 13 میلیون نفر اقامت در مازندران داشته اند، افزود: با وجودی که 3 برابر جمعیت استان در مازندران اقامت داشتند اما حتی یک مورد هم گزارش نگران کننده ای نداشتیم.

وی گفت: تلاش ما معرفی در دو زمینه توانمندی ها و فرهنگ مازندران و میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی بوده که خوشبختانه این مهم محقق شده است.

ابراهیمی افزود: اهالی رسانه به عنوان مشاوران شایسته اطلاع رسانی کردند،  موفقیت ها و نارسایی ها را بطور هنرمندانه نقد کردند، امیدواریم تعامل، وحدت و همدلی ادامه داشته باشد.

کد خبر 2029439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha