۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۲۱:۲۴

جعفرزاده تصریح کرد:

گزارش وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون تلفیق مورد انتظار نمایندگان مجلس نبود

گزارش وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون تلفیق  مورد انتظار نمایندگان مجلس نبود

رشت – خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش امروز مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون تلفیق مورد انتظار نمایندگان مجلس نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی جعفرزاده عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: جلسه امروز کمیسیون تلفیق با حضور وزیر نفت، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها برگزار شد.

وی اظهارداشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت  باید بصورت کاملا روشن ماموریت های وزارتخانه، سند چشم انداز و برنامه های پنجم که به اصطلاح اسناد بالادستی عنوان می شود، گزارش ارائه دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که در قانون برنامه تکلیف شده است باید مبنای گزارش باشد و بر مبنای این مهم برای کارها و برنامه های سال سوم درخواست اعتبار شود.

وی افزود: در وزارتخانه ای در این سطح باید مشخص شود ماموریت های تعریف شده چیست، در سال های ماضی چه کارهایی بر اساس این ماموریت ها انجام شده و برای سال آتی چقدر بودجه لازم دارند.

جعفرزاده یادآورشد:  متاسفانه با این شرایط در حال از دست دادن زمان هستیم و امیدواریم با ارائه اطلاعات لازم و برنامه از سوی نمایندگان دولت و برگزاری جلسات فشرده هرچه زودتر تکلیف بودجه مشخص شود.

کد خبر 2029524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha