۲۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴

انتقاد از مراسم گردهمایی فعالان سفرهای نوروزی/ این جشن سیاسی و با اهداف انتخاباتی برگزار می شود

انتقاد از مراسم گردهمایی فعالان سفرهای نوروزی/ این جشن سیاسی و با اهداف انتخاباتی برگزار می شود

یک نماینده مجلس گفت: برگزاری برنامه های سازمان میراث فرهنگی از جمله استقبال از بهار و یا قدردانی از اعضای ستاد تسهیلات سفر در استادیوم صد هزار نفری آزادی در شرایط فعلی جنبه تبلیغی برای گزینه های مورد نظر انتخابات ریاست جمهوری دارد.

ابراهیم نکو، نماینده رباط کریم و بهارستان به خبرنگار مهر گفت: چنین برنامه هایی با اهداف سیاسی دولتمردان و از جیب مردم  برگزار می شود که باید جلوی آن هر چه سریعتر گرفته شود. باید دید چرا هیات دولت و دولتمردان اینگونه با هزینه های سرسام آور در شرایط فعلی به مردم دهن کجی می کنند.

وی گفت: اگر جلوی این کارها و برگزاری برنامه استادیوم آزادی گرفته نشود، هزینه های زیادی صرف جنبه های انتخاباتی به نفع کسی که از دولت حمایت می شود، خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی بیان کرد: گزینه شخص رئیس جمهور و دولت مشایی است  و هر روز شاهد خرج هزینه ها به نفع ایشان در برنامه های سازمان میراث فرهنگی هستیم. این اهداف سیاسی مثل روز روشن است و حمایت های علنی رئیس جمهور بر خلاف قوانین و قواعد انتخاباتی در دولت فعلی است و انتخابات را به نفع جریان خاص منتسب به دولت مخدوش می کند.

نکو تصریح کرد: متاسفانه درشرایطی که انجام پروژه های دولت معطل مانده  شاهد برگزای مراسم های سرسام آور و پر هزینه مثل نشست در جزیره کیش و جشن استقبال از بهار و تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفر در سطح گسترده هستیم. من فکر می کنم دولت افراد را وادار می کند برابر خواسته های خود گام بردارند. اما اگر این برنامه ها در شرایط عادی برگزار می شد شاید قابل تحمل بود اما در این زمان برنامه های گردشگری با اهداف سیاسی دنبال می شود.

محمد شریف ملک زاده، رئیس سازمان میراث فرهنگی اعلام کرده است که جشن تقدی از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور روز 29 فروردین ماه در استادیوم آزادی با حضور رئیس جمهور برگزار می شود.

کد خبر 2029735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha