۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵

حجت الاسلام علاءالدینی در گفتگو با مهر:

آتش افروخته در سوریه دامنگیر اعراب می شود

آتش افروخته در سوریه دامنگیر اعراب می شود

دماوند - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه دماوند گفت: آتش افروزیهای توطئه گران عبری، عربی و غربی در سوریه دامنگیر خود اعراب خواهد شد.

حجت الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: امروز مسلمانان مظلوم سوریه در آتش فتنه افروخته توسط توطئه گران عبری، عربی و غربی گرفتار آمده اند.

وی عنوان داشت: متأسفانه بر اساس آمار و ارقام اعلامی از سوی سازمانهای بین المللی، بالاترین کشتارهای وقایع دو ساله سوریه در ماه های اخیر رخ داده است.

حجت الاسلام علاءالدینی اضافه کرد: در این بین، باید زمینه سازان چنین وقایع وحشتناکی مانند اتحادیه عرب که با واگذاری کرسی سوریه به تروریستها بر این آتش دامن می زنند، از اقدامات خود وحشت کنند.

وی تصریح کرد: امروز سران برخی کشورهای عربی با دست یازیدن به اقداماتی از این دست و همچنین ارسال کمکهای مالی و نظامی به مخالفان نظام مردمی بشار اسد خود را روسیاه تاریخ معرفی کرده و مقابل افکار عمومی جهان قرار گرفته اند.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه دماوند ادامه داد: بی شک آتش این فتنه انگیزی تنها به مرزهای جغرافیایی کشور سوریه محدود نشده و به زودی دامنگیر همه جهان عرب می شود.

ایجاد بحرانی ترین وضع اخلاقی با فتوای برخی مفتیان

وی با اشاره به فتواهای اخیر برخی علمای به اصطلاح دینی اما به واقع خودباخته عربی یادآور شد: با تأسف در اخبار منتشر شده در رسانه های حتی وابسته به غرب مواردی شنیده می شود که روسیاهی تاریخی را بیش از پیش بر چهره دشمنان اسلام راستین جلوه گر می سازد.

حجت الاسلام علاءالدینی افزود: اینکه زنان از همسران قانونی خود جدا شوند تا مورد بهره برداری جنسی عده ای تروریست در داخل خاک سوریه قرار گیرند، در قاموس هیچ عقیده الهی نمی گنجد.

وی گفت: بدون تردید نتیجه چنین فتواهایی ایجاد بزرگترین بحران اخلاقی در کشورهای اسلامی و نابودکننده بنیان خانواده خواهد بود.

به گفته رئیس ستاد اقامه نماز جمعه دماوند، علاوه بر این موارد شنیع، به بردگی جنسی گرفتن زنان علوی از سوی تروریستها نیز فتوایی دیگر از سوی این مفتیان فاسد و لکه ننگ دیگری بر پیشانی زشت آنهاست.

کد خبر 2029755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha