۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۴۱

گروسی در گفتگو با مهر:

مبلغان مذهبی سیره عملی و تربیتی حضرت زهرا(س) را تبیین کنند

مبلغان مذهبی سیره عملی و تربیتی حضرت زهرا(س) را تبیین کنند

نهاوند - خبرگزاری مهر: سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: مبلغین مذهبی باید در ایام فاطمیه سیره عملی و تربیتی حضرت زهرا(س) را تبیین کنند.

حجت الاسلام حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه دوم فاطمیه 75نفر از روحانيون بومي، مستقر و طرح هجرت در شهر هاي نهاوند، برزول، فيروزان و گيان و روستاهاي تابعه با حضور در مساجد پيرامون فضايل وسيره عملي و تربيتي بزرگ بانوي دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) سخنراني خواهند کرد.

گروسی افزود: شخصيت والای حضرت زهرا (س) نه به اين خاطر که دختر رسول اکرم (ص) است بلکه به عنوان یک انسان کامل و شخصيت برجسته که قبل از خلقت آدم مورد آزمايش قرار گرفته بود باید شناسانده شود.

وی با اشاره به ابعاد مختلف زندگی ارزشمند دخت مکرم پیامبر بزرگ اسلام (ص) گفت: روحانیون، استادان دانشگاه، مداحان و مسئولین مختلف شهرستان باید برنامه های سبک زندگی اسلامی را بر محوریت زندگی حضرت زهرا(س) برای مردم تشریح کنند.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند عنوان کرد: رشد فضائل اخلاقي زمينه‌ساز تحقق سبك زندگي اسلامي است و تعاليم ديني در صدد ارائه سبك زندگي مبتني بر اسلام است.

حجت الاسلام حسین گروسی بیان داشت: نصب پلاکارد و بنر، اعزام مبلغ، برگزاري گفتمان ديني، حرکت هيئات مذهبي در روز شهادت حضرت زهرا(س) در سطح خيابان هاي اصلي شهر نهاوند، برپايي ايستگاه صلواتي و ارسال پيامک به شبکه تبليغ از جمله برنامه هايي است که توسط اين اداره در ايام فاطميه برنامه ریزی شده است

کد خبر 2029936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha