۳۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۱۴

در آستانه رقابتهاي قهرماني آسيا؛

كشتي گرفتن در هندوستان بسيار سخت است!

كشتي گرفتن در هندوستان بسيار سخت است!

مربي تيم ملی كشتی آزاد ایران در آستانه رقابتهای قهرمانی آسيا گفت: ملی پوشان ایران قطعا کار سختی را برای رسیدن به قهرمانی پیش رو خواهند داشت.

رضا لایق در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت تیم کشتی آزاد اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در رقابتهایی كه به میزبانی هندی‌ها برگزار می‌شود، باید همواره در انتظار اتفاق و رویداد غیر مترقبه‌ای باشیم، چراكه كشتی گیران هندی به هر حربه‌ای دست می‌زنند تا بتوانند روی سكو بروند. علاوه بر آن احتمال نفوذ هندی‌ها در رقابتهای قهرمانی آسیا بسیار محتمل بوده و ممكن است برای كشتی گیران ما ایجاد مشكل كند.

لایق در خصوص برگزاری نخستین مرحله از پیكارهای انتخابی تیم ملی نیز افزود: این دوره از رقابتها برای کادر فنی تیم ملی از اهمیت زیادی برخوردار بود،‌ چراكه ما شاهد پیكار مدعیانی بوديم که برای تحمیل توانمندی خود به كادر فنی به میدان آمدند.

وی در پاسخ به این سوال كه چرا رقابتهای هر هفت وزن در یك روز برگزار شد، افزود: تعداد مدعیان به حدی نبود كه مشكل خاصی بوجود آورد. بویژه اینكه عوامل اجرایی فدراسیون كشتی نیز به خوبی در این خصوص برنامه‌ریزی و تجهیز شده‌ بودند. خوشبختانه از كیفیت كشتی‌ها كاسته نشد و اعضای كمیته فنی این رقابتها نیز به خوبی بر عملكرد مدعیان دوبنده تیم ملی نظارت كامل داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای تیم ملی كشتی آزاد كشورمان روز 28 فروردین ماه برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا راهی شهر دهلی نو  شدند.
 

کد خبر 2029947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha