۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۲۵

در گفتگو با مهر عنوان شد:

نبايد به تك ستاره‌هاي كشتي دلخوش كرد/ برخي انتقادات بي‌انصافي است

نبايد به تك ستاره‌هاي كشتي دلخوش كرد/ برخي انتقادات بي‌انصافي است

مربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به برنامه های این تیم و برنامه ریزی برای حضور در رویدادهای پیش روی تیم ملی گفت: براي كسب موفقیت در بازی‌های آسیایی اینچئون و المپیک 2016 برزیل نمي‌توان تنها به تك ستاره ها دلخوش كرد.

رضا لايق در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب تصريح كرد: كشتي آزاد بعد از بازيهاي المپيك 2008 پكن جان دوباره اي گرفت و سپس با حضور رسول خادم در زمان قبل و بعد از بازيهاي المپيك 2012 لندن سير صعودي خوبي را يافت كه مسلما نمي توان از اين حقيقت بزرگ و آشكار، چشم پوشي كرد.

وي با اشاره به اينكه ممكن است اجراي دقيق برنامه هاي مدون حوزه مديريت تيم ملي زمان‌بر و طولاني شود، گفت: كشتي پس از مدتها شكل و شمايل برنامه محوري را به خود گرفت و مطمئنا اجراي دقيق و صحيح اين برنامه ها مستلزم زمان خاص خود است. قطعا بايد با اجراي برنامه پشتوانه‌های سازي و همچنين عدم تكيه به تک ستاره‌ها به سوي آينده اي بهتر و موفق تر در كشتي ايران حركت كرد كه اين مهم بدون حمايت و همراهي اهالي اين رشته غيرممكن است.

مربي تيم ملي كشتي آزاد با بيان اينكه نبايد با برخي انتقادات غير كارشناسي و احساسي، به بزرگان اين عرصه بي حرمتي كرد، ادامه داد: متاسفانه همچنان شاهد آن هستيم كه برخي اظهار نظرها به جز تخريب و بي حرمتي به بزرگان و عنوان داران كشتي كشورمان، تاثير ديگري ندارد. همگان شاهد آن هستند كه برنامه هاي كنوني كشتي در شرايط نامناسب مالي فدراسيون در حال اجراست و اگر همين همدلي و همراهي اهالي اين رشته هم از ما دريغ شود،‌شرايط سخت تر از ايني كه هست، خواهد شد.

لايق در خاتمه اظهار داشت: منتقدان بايد به اين نكته توجه كنند رسول خادم و همكارانش به هر ترتيب در ميدان ماندند و كار را پيش بردند. كار بزرگ آن است كه در اوج انتقادات بايستيم و با روحيه نقدپذيري به سازندگي بپردازيم،‌ اما ميان نقد تا بي حرمتي به بزرگان كشتي تفاوت زيادي وجود دارد.

کد خبر 2071143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha