۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۱۳

محبی عنوان کرد:

مددجویان نهادهای حمایتی بیشترین آسیب را در زلزله دیده‌اند

مددجویان نهادهای حمایتی بیشترین آسیب را در زلزله دیده‌اند

بوشهر- خبرگزاری مهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه مددجویان نهادهای حمایتی از خانه‌های مقاومی برخوردار نیستند، همیشه بیشترین آسیب‌ها را در این چنین حوادث می‌بینند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرید محبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خانواده‌هایی که از شرایط مالی خوبی برخوردار نیستند از لحاظ مسکن نیز وضعیت نامناسبی دارند و در همین راستا بیشترین آمار آسیب دیدان نیز مربوط به دستگاه‌های حمایتی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اضافه کرد: از ابتدای وقوع حادثه همکاران ما برای آگاهی از حال مددجویان و برآورد میزان خسارت وارد شده به مناطق زلزله زده رفته‌اند.

محبی بیان کرد: همچنین امروز پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در استان بوشهر برپا شده و طبق درخواست‌های رسیده تاکید بر کمک‌های غیر نقدی مانند پوشاک، پتو، چادر و وسایل روشنایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: پایگاه‌های امداد در کنار پایگاه‌های هلال احمر کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و در اسرع وقت بین لزله دیدگان تقسیم می‌کنند.

وی همچنین گفت: از استان‌های معین استان بوشهر از جمله فارس، کهکیلویه، هرمزگان و خوزستان درخواست کمک شده و در خواست می‌شود کمک‌های جمع آوری شده را سریعا به مناطق ارسال کنند.

کد خبر 2030034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha