۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۰۶

اوباما بودجه 2014 را اعلام کرد/کاخ سفید پولداران را هدف قرار داد

اوباما بودجه 2014 را اعلام کرد/کاخ سفید پولداران را هدف قرار داد

کاخ سفید امروز چهارشنبه بودجه سال 2014 آمریکا را که از طریق افزایش مالیات افراد پول دار تا حد زیادی کسری بودجه ایالات متحده را کاهش می دهد، اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، از ویژگی های این بودجه می توان به کاهش هزینه ها به جای کاهش بودجه نهادهای مختلف اشاره کرد.

بر اساس بودجه سال 2014 میلادی که توسط اوباما ارائه شده افرادی که درآمد سالانه آنها بیش از یک میلیون دلار است باید دست کم 30 درصد از درآمد خود را به عنوان مالیات به دولت بپردازند.

البته میزان درآمد افراد در سال بعد از کسر مبلغ اهدا شده به موسسات خیریه محاسبه می شود.

پیش تر قرار بود تا دولت آمریکا از طریق کاهش بودجه، کسری خود را جبران کند؛ اما در بودجه جدید کسری از طریق کاهش هزینه ها و افزایش مالیات جبران می کند.

به گزارش رویترز، افزایش مالیات در کنار کاهش هزینه ها موجب خواهد شد تا در سه سال آینده یعنی تا سال 2016 میلادی، کسری بودجه آمریکا به 2.8 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور کاهش بیابد.

در ماه فوریه سال جاری میلادی اداره بودجه کنگره آمریکا میزان کسری بودجه در سال 2014 میلادی را 5.3 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور اعلام کرده بود.

بر اساس این گزارش، کاخ سفید طرح کلی بودجه سال 2014 را منتشر کرده و قرار است ساعت 15:15 به وقت گرینویچ امروز اوباما جزئیات کامل آن را منتشر کند.

 

 

 

کد خبر 2030230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha