۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۵۷

مسلمان در گفتگو با مهر:

ذوب‌آهن باید پیروز دیدار با پرسپولیس شود/ تمرکز پرسپولیس روی جام حذفی است

ذوب‌آهن باید پیروز دیدار با پرسپولیس شود/ تمرکز پرسپولیس روی جام حذفی است

اصفهان- خبرگزاری مهر: هافبک تیم ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ما باید در بازی با پرسپولیس به پیروزی برسد و از عدم تمرکز پرسپولیس استفاده ببرد.

محسن مسلمان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد شرایط تیمش برای بازی مقابل پرسپولیس گفت: تیم ما شرایط خوبی را دارد، اما بازی سختی مقابل پرسپولیس پیش رو داریم که به خاطر شرایط تیم در جدول باید همه سعی خود را بکنیم تا 3 امتیاز این مسابقه را به دست آوریم.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس تیم کوچکی نیست ولی در حال حاضر بیشتر تمرکز این تیم روی بازی جام حذفی است و با توجه به این که بازی در اصفهان است ما می توانیم پیروز این مسابقه باشیم.

هافبک ذوب‌آهن بیان داشت: به کمک سرمربی و مربیان تیم بچه ها تمرینات خوبی را برای این مسابقه انجام داده اند و در شرایط آمادگی کامل به سر می برند و در حال حاضر هیچ مصدومی نیز نداریم و با آمادگی کامل به مصاف تیم پرسپولیس می رویم.

وی خطاب به هواداران این تیم گفت: از هواداران تیم ذوب آهن می خواهم که تیم را حمایت کنند زیرا تیم بازی مهمی را جلوی پرسپولیس دارد، روز بازی به ورزشگاه بیاند تا ما با داشتن یار دوازدهم خوب بتوانیم به 3 امتیاز مهم این بازی دست پیدا کنیم.

کد خبر 2030270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha