۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۲۰:۵۵

کرمانی‌مقدم در نشست خبری:

پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن به هدفش نمی‌رسد/ در جام حذفی هم شایسته باخت نبودیم

پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن به هدفش نمی‌رسد/ در جام حذفی هم شایسته باخت نبودیم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: پرسپولیس می‌خواهد تیم ما را خسته کند و بعد با تعویض‌های طلایی به گل برسد که در دیدار با ذوب‌آهن به هدف خود نمی‌رسد زیرا ما از این بازی برد می‌خواهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی کرمانی‌مقدم روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اشاره به بازی قبلی ذوب‌آهن مقابل راه‌آهن اظهار داشت: تیم ذوب‌آهن بر خلاف اینکه شایسته پیروزی در بازی راه‌آهن بود، به یک مساوی بسنده کرد اما بازی‌های قبل گذشته و تمام شده و امیدواریم در نخستین بازی خود در فولادشهر در سال جدید، بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم؛ ما فارغ از اینکه لیگ 16 یا 18 تیمی باشد و بدون در نظر داشتن این موضوع به بازی فردا نگاه می‌کنیم و امیدواریم که در این بازی به پیروزی برسیم.

وی در پاسخ به این سئوال که وجه مشترک تمام مصاحبه‌های فرهاد کاظمی بعد از باخت "بدشانسی" است و این بدشانسی تا چه زمانی می‌خواهد ادامه داشته باشد، بیان داشت: ما به این مسئله بدشانسی خیلی فکر کردیم و تمرینات اختصاصی ویژه برای خیلی از بازیکنان مخصوصا مهاجمان گذاشتیم؛ مشکل ما در ضربات آخر است که بازیکنان نمی‌توانند آنها را گل کنند و به همین دلیل تمرینات ویژه‌ای برای آن گذاشته‌ایم؛ ما در هر بازی بالای 7،8 موقعیت داریم که بالای 80 درصد است اما متاسفانه با بی‌دقتی تبدیل به گل نمی‌شود.

مربی ذوب‌آهن ادامه داد: ما که نمی‌توانیم به جای بچه‌ها در زمین برویم و توپ‌ها را تبدیل به گل کنیم؛ به هر حال امیدواریم که در سال جدید بدشانسی دست از سر ما بر دارد و ما بتوانیم به پیروزی برسیم.

وی به عملکرد محمد نوری در دو بازی قبل پرسپولیس در جام حذفی و تاثیر آن در مسابقه جمعه با ذوب‌آهن اشاره کرد و بیان داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و وابسته به یک فرد نیست؛ محمد نوری در جام حذفی به ما گل زد و این تیم با گل او صعود کرد؛ پرسپولیس در بازی‌های خود ابتدا دفاعی بازی می‌کند و تیم حریف را خسته می‌کند و بعد تعویض‌های طلایی انجام داده و به برد می‌رسد اما در این بازی به این هدف خود نمی‌رسد چون ما به این برد احتیاج داریم.

کرمانی‌مقدم در مورد بازی قبل تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: درست است که ما در فصل جاری بیشتر تمرکز خود را در لیگ گذاشتیم و بعد به جام حذفی می‌اندیشیدیم و نمی‌خواهم بگویم که ما به خاطر تمرکز بیش از حد در لیگ جام حذفی را واگذار کردیم اما باید بپذیریم که با توجه به شرایط ذوب‌آهن ما باید بیشتر تمرکزمان را به لیگ برتر معطوف می‌کردیم ضمن اینکه در بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس هم شایسته باخت نبودیم.

وی پیرامون غایبان تیمش در مسابقه با پرسپولیس گفت: سپهر حیدری در این بازی سه‌اخطاره است و مهدی رجب‌زاده آسیب دیده و ورودش در مسابقه 50 درصد است؛ ما سعی می‌کنیم مقابل پرسپولیس ابتدا گل نخوریم و بعد گل بزنیم و به جای سپهر بازیکنان خوبی داریم و خیالتان از این بابت راحت باشد؛ فاصله بین بازیکنان ما و فاصله کیفیت بازی آنها خیلی اندک است و همه بازیکنان با کیفیت هستند.

مربی ذوب‌آهن افزود: فوتبال ما خیلی ضعیف‌تر از سال‌های قبل شده است؛ من از روز گذشته ناراحت هستم که چرا تیم‌های ایرانی اینگونه به تیم‌های عربی می‌بازند؛ فوتبال ما دارد درجا می‌زند و ما هر روز داریم بدتر می‌شویم و این در حالیست که سقف تیم‌های عربی این است که می‌بینیم. این ما هستیم که ضعیف شده‌ایم.

وی در مورد رویارویی با تیم سابقش اضافه کرد: پرسپولیس همیشه در قلب من است و خانه دوم من است و من خاطرات خوب و بد زیادی با این تیم دارم اما خاطرات خوب من بیشتر است؛ ما در آن زمان‌ها اگر می‌باختیم، تا 2،3 ساعت از رختکن بیرون نمی‌آمدیم چون روی دیدن مردم را نداشتیم. قبول دارم که فوتبال امروز سخت‌تر شده است اما در آن زمان‌ها هر سال پرسپولیس، نزدیک به 8 ستاره رو می‌کرد اما ما از حالا از زمانیکه زمین‌های خاکی و محلی جمع شده‌اند، فوتبال ما رو به ضعف نهاد.

کرمانی‌مقدم با اشاره به دستمزدهای میلیاردی بازیکنان فوتبال بیان داشت: ما آن زمان دستمزد نمی‌گرفتیم که بخواهیم پاداش بگیریم؛اوج پاداش ما برخی اوقات یک پیراهن و شلوار ورزشی بود؛ به یاد دارم قرارداد آخر من با عابدینی مدیرعامل پرسپولیس، دو میلیون تومان بود که با دو میلیون می‌شد یک خانه 60، 70 متری در پایین میدان آزادی خرید که البته این دو میلیون تومان یک جا به من داده نشد.

وی اضافه کرد: آن زمان تیم بهمن به من 10 میلیون تومان پیشنهاد کرد و من به عشق پرسپولیس به این تیم رفتم و آن زمان عشق بود که در فوتبال بازی می‌کرد اما در زمان کنونی عشق به پیراهن کمتر شده و این کمتر شده تعصب بازیکنان باعث شده این بلا بر سر فوتبال ما بیاید.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 فردا جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 2030949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha