۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۲۱:۰۲

سرپرست پرسپولیس در تماس با ناظر بازی:

گل‌محمدی اعصاب نشست خبری را نداشت!

گل‌محمدی اعصاب نشست خبری را نداشت!

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در تماس با ناظر بازی دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد که سرمربی پرسپولیس اعصاب شرکت در نشست خبری را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه خبرنگاران رسانه‌های گروهی نشست خبری سرمربی پرسپولیس را تحریم کرده بودند، شیرینی، سرپرست تیم پرسپولیس اطلاع از تحریم نشست خبری از سوی خبرنگاران با حکمت‌شعار ناظر دیدار فردای دو تیم تماس گرفته و اعلام کرد که سرمربی پرسپولیس به دلیل تاخیر در نشست خبری اعصاب شرکت در نشست خبری را ندارد.

همزمان مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس با مدیر رسانه‌ای باشگاه ذوب‌آهن تماس گرفت و از او خواست که در صورت امکان بازی را لغو کند.

این در حالی بود که خبرنگاران چند دقیقه پیش از این تماس‌ها نشست خبری سرمربی پرسپولیس را به دلیل تاخیرهای او ترک کرده بودند.

ابتدا قرار بود گل‌محمدی از ساعت 18:30 امروز پاسخگوی خبرنگاران رسانه‌های گروهی باشد که به دلیل تاخیر پرواز پرسپولیس به اصفهان، زمان این نشست خبری به ساعت 19:30 تغییر یافت اما سرمربی پرسپولیس در نشست خبری شرکت نکرد.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 فردا جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2030951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha