۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۲۲:۱۰

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

دومین نماینده ایران هم برابر عربستانی‌ها زمین گیر شد/ کاهش شانس صعود تبریزی‌ها

دومین نماینده ایران هم برابر عربستانی‌ها زمین گیر شد/ کاهش شانس صعود تبریزی‌ها

تیم فوتبال تراکتورسازی ایران با شکست خانگی برابر الشباب عربستان در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و به خاطر تساوی الجزیره برابر الجیش، به رده سوم گروه خود سقوط کرد. این دومین شکست نمایندگان فوتبال ایران در این رقابتها برابر حریفان عربستانی ظرف 24 ساعت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتورسازی ایران در چهارمین بازی خود از گروه A مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا برابر میهمانش الشباب عربستان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا ضمن از دست دادن فرصتی مناسب برای صدرنشینی، به رده سوم این گروه سقوط کند. تک گل الشباب در دقیقه 85 توسط مارسلو کاماچو به ثمر رسید.

در این مسابقه که با قضاوت "کوولانکو والنتین" ازبکستانی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد، دو تیم در نیمه نخست بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و چند بار به طور جدی دروازه یکدیگر را تهدید کردند اما در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم بازیکنان تراکتورسازی که از امتیاز میزبانی استفاده می‌کردند، فشار حملات خود را روی دروازه الشباب بیشتر کرده و موقعیت‌های خوب گلزنی نیز ایجاد کردند که هیچکدام از آنها تبدیل به گل نشد.

در نقطه مقابل اما بازیکنان الشباب که در جریان این بازی نشان دادند در ضد حملات تیمی خطرناک هستند، در دقیقه 85 این بازی و روی یک ضد حمله به گل برتری رسیدند تا این مسابقه مهم را با پیروزی پشت سر بگذارند.

در دقایق پایانی این بازی نیز همانند بازی استقلال با الهلال، تماشاگران تراکتورسازی به جای حمایت از تیم خود، به تشویق یکی از بازیکنان که از فهرست 18 نفره این تیم کنار گذاشته شده بود، پرداختند. این مسئله باعث شد مردان اولیویه‌را هم به راحتی لحظات پایانی را هم از دست داده و دومین نماینده فوتبال ایران لقب بگیرند که در 24 ساعت مغلوب نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا شده‌ است.

در دیگر مسابقه این گروه تیم الجزیره در ورزشگاه خانگی برابر الجیش قطر به تساوی یک بر یک رضایت داد. در این دیدار ابتدا "سلطان صالح" در دقیقه 25 دروازه تیم الجیش را باز کرد اما خوشحالی یاران الجزیره فقط 8 دقیقه به طول انجامید زیرا "آدریانو فریرا" در دقیقه 33 گل تساوی را به الجیش را به ثمر رساند تا امتیاز این بازی بین دو تیم تقسیم شود.

در پایان هفته چهارم دیدارهای گروه A، تیم الشباب عربستان با 10 امتیاز به صدرنشینی خود تداوم بخشید، الجیش قطر با 5 امتیاز، تراکتورسازی نیز با 4 امتیاز و الجزیره امارات با 2 امتیاز رده‌های دوم تا چهارم این گروه را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 2030397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha