۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۰۲

آنتونیو کونته:

مقابل حریف قوی‌تر راهی به جز تسلیم وجود ندارد/ بایرن یکی از بهترین‌های اروپاست

مقابل حریف قوی‌تر راهی به جز تسلیم وجود ندارد/ بایرن یکی از بهترین‌های اروپاست

آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس بعد از شکست مقابل بایرن ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش در این بازی اعلام کرد بایرن تیم بسیار قدرتمندی است که زور ما به آنها نرسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، آنتونیو کونته در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: هنوز کارهای زیادی باید انجام دهیم، قبلا هم این را می دانستیم، به هر حال به بازیکنانم تبریک می گویم چرا که کاری که ما در طول 18 ماه گذشته انجام دادیم فوق العاده بود. هیچ کس از شکست خوشش نمی آید اما وقتی مقابل تیمی قوی از خود قرار می گیرد راهی جز تسلیم ندارید. بایرن هم از نظر فردی و هم از نظر تیمی واقعا قوی است، بازی مقابل آنها دشوار است اما ما هر کاری از دستمان بر می آمد انجام دادیم.

کونته در ادامه افزود: ما با هر سیستمی مقابل بایرن مشکل داشتیم، باید اعتراف کنیم که آنها بهتر از ما بودند. فکر نمی کنم کار بیشتری از دستمان بر می آمد، تشویق هواداران در پایان بازی هم این موضع را ثابت کرد. بایرن بدون شک در چندین سال آینده یکی از بهترین تیم های اروپا خواهد بود.

سرمربی یوونتوس در پایان گفت: از همه هوادارانی که ما را حمایت کردند و به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم. تازه از رویایمان بیدار شدیم و اکنون باید تمرکزمان را معطوف بازی های لیگ کنیم چرا که می خواهیم برای دومین فصل پیاپی قهرمان اسکودتو شویم که دستاورد بزرگی محسوب می شود.

دیدار برگشت تیم های یوونتوس و بایرن مونیخ در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 2 بر صفر بایرن به پایان رسید تا نماینده آلمان در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسیده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

کد خبر 2030591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha