۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴

یوپ هاینکس:

باید ببینیم در حد رئال و بارسا هستیم یا نه/ بعد از فتح بوندسلیگا اهداف دیگر داریم

باید ببینیم در حد رئال و بارسا هستیم یا نه/ بعد از فتح بوندسلیگا اهداف دیگر داریم

یوپ هاینکس سرمربی بایرن بعد از پیروزی تیمش مقابل یوونتوس امیدوار است بتواند در این فصل لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند و قبل از ترک این تیم در پایان قهرمانی اروپا را نیز به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هاینکس در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: کار آسانی نیست که بازیکنان تنها 4 روز پس از کسب عنوان قهرمانی در لیگ تمام تمرکز خود را معطوف این بازی کنند. در 20 دقیقه ابتدایی بازی مشکل ما همین بود و توپ را خیلی ساده از دست می دادیم اما کم کم در ادامه بازی بهتر شدیم و در نیمه دوم کنترل بازی را در دست گرفتیم. در بین دو نیمه چند نکته تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد کردم و به همین دلیل در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. در پایان کاملا شایسته این پیروزی بودیم.

هاینکس در ادامه گفت: در یک هفته گذشته تمجیدهای زیادی از بایرن شد اما این باعث مغرور شدن بازیکنان وتاثیر منفی نشد. ما فصل بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم و بازیکنان فوق العاده ای را در اختیار داریم. ما قهرمان بوندسلیگا هستیم اما هنوز اهداف دیگر هست که آن را دنبال می کنیم. باید ببینیم در سطح تیم هایی مثل رئال و بارسا هستیم یا نه.

سرمربی بایرن در مورد تعویض فان بویتن گفت: دانیل فان بویتن دیدش دچار مشکل شده بود و همه چیز را تار می دید. به همین دلیل او را تعویض کردیم.

دیدار برگشت تیم های یوونتوس و بایرن مونیخ در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 2 بر صفر بایرن به پایان رسید تا نماینده آلمان در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسیده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

کد خبر 2030612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha