۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۱۲

عضو الوفاق خبر داد؛

افزایش تحرکات مسالمت آمیز علیه رژیم آل خلیفه / مردم بحرین کوتاه نمی آیند

افزایش تحرکات مسالمت آمیز علیه رژیم آل خلیفه / مردم بحرین کوتاه نمی آیند

سخنگوی رسانه ای جمعیت الوفاق بحرین با بیان اینکه دموکراسی حق مسلم ملت بحرین است از برگزاری راهپیماییهای مسالمت آمیز طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، نیروهای ملی دموکرات بحرین از برگزاری تظاهرات و جنبش مردمی گسترده طی روزهای آتی خبر دادند. طاهر الموسوی سخنگوی رسانه ای جمعیت الوفاق بحرین اظهار داشت: افزایش فعالیتهای مسالمت آمیز شامل فعالیتهای سیاسی، ملی، رسانه ای، حقوقی و گردهماییهای مسالمت آمیز است.

وی افزود: 12 تا 20 آوریل 2013 شاهد تجمعات بیشتری در مناطق مختلف بحرین و با مشارکت چشمگیر مردمی خواهیم بود که هدف از آن مطالبه دموکراسی و تشکیل حکومتی بر اساس اصل شهروندی و مساوات است.

سخنگوی رسانه ای جمعیت الوفاق ملی افزود: این فعالیتها به منظور تاکید بر حق مسلم و قانونی ملت بحرین در رسیدن به دموکراسی است. الموسوی اظهار داشت: فعالیتهای مردم بحرین در راستای گامها و ماموریتهای بلندمدتی است که ملت این کشور در 14 فوریه 2011 آن را آغاز و پایبندی خود را به اصل صلح ثابت کرده است. این ملت همچنین تا برقراری دموکراسی در بحرین، این راه را ادامه خواهد داد.

وی در پایان تاکید کرد: اغلب سیاستمداران و مردم بحرین خواستار دموکراسی هستند و حضور مسالمت آمیز ملت در میدانها به عادت روزمره آنها تبدیل شده است که از رهگذر آن می خواهند حقوق قانونی خود را مطالبه کنند.

کد خبر 2030803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha