۲۳ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰

مدارس مناطق زلزله زده از فردا دایر است/ کلاسهای درس در 20 کانکس برپا می شود

مدارس مناطق زلزله زده از فردا دایر است/ کلاسهای درس در 20 کانکس برپا می شود

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشوراعلام کرد: با توجه به ادامه پس لرزه های زلزله در بوشهر و نگرانی خانواده از حضور والدین در مدارس، کلاسهای درس پیش ساخته به مناطق زلزله زده ارسال می شود تا از روز شنبه 24 فروردین ماه دایر شوند.

مرتضی رئیسی پس از بازدید از مدارس مناطق زلزله زده بودشهر با بیان اینکه اقدامات لازم برای ارسال 20 کانکس یا مدرسه پیش ساخته به مناطق زلزله زده بوشهر از روز گذشته آغاز شده است، افزود: 14 مدرسه پیش ساخته روز پنجشنبه 22 فروردین ماه به مناطق زلزله زده ارسال و مابقی آن نیز امروز ارسال می شود تا کلاسهای درس دانش آموزان از فردا در مناطق زلزله زده آغاز شود.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور درباره میزان تخریب مدارس نیز توضیح داد: 15 واحد آموزشی با 64 کلاس درس در این مناطق وجود دارد که در سالهای مختلف ساخته شده و بیشترین صدمه به واحدهایی که قدمت حدود 50 ساله داشته اند، وارد شده است. یکی از مدارس صدمه دیده در شهر شنبه و دیگری در منطقه اسلام بوده که متعلق به دو دهه گذشته بوده و به دلیل پایین بودن کیفیت مصالح و مقاومت تخریب شده اند.

 

کد خبر 2031070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha