۳۰ فروردین ۱۳۹۲، ۲:۳۱

جودوی قهرمانی آسیا - بانکوک؛

پهلوانی: با رخصت از سنگین وزن‌های پرافتخار ایران روی تاتامی می‌روم

پهلوانی: با رخصت از سنگین وزن‌های پرافتخار ایران روی تاتامی می‌روم

سنگین وزن جوان تیم ملی جودو ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در اولین تجربه خود در تیم ملی باید با جمعی از بهترین‌های جودو آسیا مبارزه کنم، هرچند کار دشواری است ولی سخت تلاش می‌کنم مبارزات خوبی به نمایش بگذارم.

جعفر پهلوانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضورش در مسابقات جودو قهرمانی آسیا ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: جودوکاران سنگین وزن ایران همیشه از مدعیان آسیایی و جهانی بوده‌اند، نفراتی چون میران و رودکی مدال‎های خوبی در این وزن برای کشورمان کسب کرده‌اند و در آخرین دوره هم که رودکی قهرمان شد. من با رخصت از این بزرگان به روی تاتامی می‌روم و امیدوارم بتوانم جانشین خوبی برای این عزیزان باشم.

وی در خصوص وضعیت آمادگی خود تاکید کرد: با مبارزات خوبی که در لیگ داشتم، توجه کادر فنی را به خود جلب کرده و با تمرینات خوبی هم که در اردو زیر نظر کادر فنی طی کردم، به شرایط مطلوبی رسیدم. همین موضوع باعث اعتماد مسئولان تیم ملی به من برای عضویت در تیم و اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا شد. تنها هدف در بانکوک ارائه مبارزات خوب است تا جواب این اعتماد را به نحو احسن بدهم.

این جودوکار جوان در خصوص رقبای خود هم گفت: آسیا سنگین وزن‌های خوبی دارد که همگی مدعی کسب مدال‌های جهانی هستند، جودوکاران ژاپن، مغولستان و کره‌جنوبی را باید رقبای جدی خود بدانم. از طریق کادر فنی با نحوه کار رقبای خود تا حدودی آشنایی پیدا کرده‌ام، امیدوارم بتوانم مقابل این رقبا از توانایی خود به بهترین شکل استفاده کرده و خود را برای کسب مدال به سکو برسانم.

پهلوانی در پایان با تشکر از زحمات کادر فنی و مسئولان فدراسیون افزود: هرچه نیاز بوده از زمان برگزاری اردوها در اختیار جودوکارن قرار گرفته و امیدوارم بتوام برای موفقیت در آینده و میدان‌های یزرگ تجربیات گرانبهایی را از میدان بانکوک کسب کنم.

پهلوانی با 18 سال جوانترین عضو تیم ملی در بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیاست. وی پس از دو سال تمرین زیر نظر استاد جعفر روحی در مشهد مقدس به اردوی تیم ملی راه يافت و حالا در وزن 100+ کیلوگرم به جای سرگروه تیم ملی روی تاتامی بانکوک مبارزه می‌کند.

این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا 30 فروردین ماه در بانکوک آغاز شده و تا روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2032017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha