۲۶ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۱۷

فرسایی وحید خبر داد:

سیستم بازرسی مجمع امور صنفی همدان مکانیزه می شود

سیستم بازرسی مجمع امور صنفی همدان مکانیزه می شود

همدان – خبرگزاری مهر: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان همدان گفت: برای نخستین بار در ایران سیستم بازرسی مجمع امور صنفی همدان، مکانیزه می شود.

حمیدرضا فرسایی وحید در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در راستای بازرسی و نظارت دقیق تر بر صنوف مختلف بازار، برای نخستین بار در کشور سیستم بازرسی و نظارت مجمع امور صنفی همدان مکانیزه خواهد شد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر اقدامات اولیه برای مکانیزه شدن سیستم بازرسی و نظارت مجمع امور صنفی در همدان انجام شده است.

وی با بیان اینکه ابزارهای لازم برای مکانیزه کردن سیستم بازرسی اصناف آماده شده، گفت: امیدواریم با اخذ تخفیف هایی در خرید ابزار آلات مورد نیاز هر چه سریعتر این بحث  به مرحله عمل برسد.

رئیس مجمع امور صنفی همدان ابراز داشت: با تجهیز مجمع امور صنفی شهرستان همدان به سیستم مکانیزه بازرسی، همدان دارای پیشرفته ترین سیستم نظارت و بازرسی در کشور خواهد شد.

وی بیان داشت: بر این اساس فعالیت های نظارتی بر اصناف به صورت الکترونیکی و از طریق شبکه های VPN و اینترنت انجام می شود و به راحتی بر واحدهای صنفی نیز نظارت کرده و لینک خواهیم شد.

وی همچنین با بیان اینکه به دنبال راه اندازی نرم افزارهای مختلفی در حوزه های مختلف اصناف همدان هستیم، ابراز داشت: در انتشار نشریه ماهانه اصناف همدان توجه و تاکید بر حوزه های آموزشی اولویت است.

فرسایی وحید تمرکز در حوزه های مکاسب، قوانین نظام امور صنفی و حوزه های مرتبط با بازار و بازاریان از نظر ایمنی و امنیتی را با رویکرد توجه به حماسه سیاسی و اقتصادی، از دیگر برنامه های هدف امسال مجمع امور صنفی شهرستان همدان بیان داشت.

کد خبر 2032097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha