۲۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۱۴

اخبار کوتاه استان مرکزی/

مركز بهداشتي و درماني شهر توره به بهره برداری رسید

مركز بهداشتي و درماني شهر توره به بهره برداری رسید

اراک-خبرگزاری مهر: مركز بهداشتي و درماني شهر توره در زميني به مساحت يكهزار و دويست متر مربع و زيربناي 860 مترمربع در دو طبقه با اعتباري معادل شش ميليارد ريال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر٬ قائم مقام وزير و رييس دانشگاه علوم پزشكي اراك گفت: براي ساخت اين مركز اعتباري معادل 6 ميليارد ريال هزينه شده است كه 3 ميليارد ريال توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و 2 ميليارد ريال توسط دانشگاه علوم پزشكي اراك و 1 ميليارد ريال آن هم از محل اعتبارات استانداري مركزي پرداخت شده است.

دكتر مجيد رمضاني افزود: ساخت مركز از سال 1389 آغاز و در پايان سال 1391 به اتمام رسيد.

برگزاری مسابقه مداحی دانش آموزان در استان مرکزی

مسابقه مداحی دانش آموزان همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و با حضور 75 دانش آموز منتخب در پايه های دوم و سوم راهنمايی و اول، دوم و سوم متوسطه در استان مرکزی برگزار شد.

مسابقات استانی دانش‌ آموزان منتخب ادارات تابعه كه در رشته ی مداحی به مرحله ی استانی راه يافتند روز قبل از شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شد.

گفتنی است٬ نفرات منتخب اين رشته جهت مسابقات كشوری در تابستان 92 به ميزبانی استان قزوين اين اعزام خواهند شد.

تهیه برنامه راهبردی برای تحقق اهداف عالیه دانشگاه آزاد

رئیس منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی و سرپرست واحد اراک از تهیه برنامه راهبردی برای تحقق اهداف عالیه دانشگاه خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کلان، منطقه و واحدهای دانشگاهی در حال تهیه برنامه راهبردی برای تحقق اهداف عالیه دانشگاه آزاد اسلامی است.

دکتر ملک سلیمانی یاد آور شد: با تهیه برنامه راهبردی کوتاه مدت سه ساله برای واحد اراک، درخت تنومند دانشگاه آزاد اسلامی اراک به یک پایگاه برجسته علمی در کشور بدل خواهد شد .

وی با تأکید بر اهمیت امور فرهنگی و تربیتی، عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه خاطرنشان کرد: مهم ترین نقش دانشگاه‌ها در کنار آموزش، پرداختن به مسائل فرهنگی و تربیتی است و دانش آموختگان دانشگاه می بایست از نظر علمی و فرهنگی در سطح متعالی باشند و در این زمینه استادان دانشگاه در رشد و ارتقا فرهنگی و تربیتی دانشجویان نقش برجسته ای دارند.

اعزام موفق کاروان راهیان نور دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور

مسؤول بسیج دانشجویی امام‌هادی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی اراک گفت: اعزام کاروان راهیان نور دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور با حضور 160 نفر از دانشجویان خواهر و برادر در اسفندماه 91،از بهترین اعزام‌های کاروان راهیان نور سال‌های گذشته بوده است.

عبدالرضا عزیزی با اشاره به فعالیت‌های بسیج دانشجویی افزود: برگزاری یادواره و نمایشگاه شهدای دانشجو  وهمچنین نمایشگاه  جنگ نرم ، کارگاه آموزشی فاطمه شناسی و... از برنامه هایی است که در سال جدید به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار خواهد شد.

کد خبر 2032348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha