۲۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۱۷

مصاف تشریفاتی ماشین سازی برابر ابومسلم/ خداحافظی سبزقباها با لیگ یک

مصاف تشریفاتی ماشین سازی برابر ابومسلم/ خداحافظی سبزقباها با لیگ یک

تبریز - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز آخرین بازی خود در فصل جاری لیگ دسته اول باشگاه های کشور را برابر تیم ابومسلم خراسان برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پایانی رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر امروز دوشنبه با انجام هفت دیدار از گروه الف آغاز می شود و طی آن در یکی از بازی های به اصطلاح تشریفاتی تیم ماشین سازی تبریز میزبان تیم ابومسلم خراسان خواهد بود.

این دیدار برای هیچ یک از دو تیم نمی تواند دارای حساسیت و اهمیت بالا باشد چراکه سقوط تیم ماشین سازی به دسته دوم از هفته ها قبل مسجل شده و این تیم چند هفته ای است که امتیازات بازی هایش ارزش چندانی ندارد. تیم ابومسلم خراسان نیز با ایستادن در رده ششم جدول، نه شانس صعود به پلی آف را دارد و نه خطر سقوط این تیم را تهدید می کند.

هم اکنون تیم ماشین سازی با 13 امتیاز تیم فانوس به دست جدول گروه الف است و تیم ابومسلم با 35 امتیاز در رده ششم قرار دارد. سه امتیاز این دیدار رده چهاردهمی سبزقباها را به هیچ عنوان تغییر نخواهد داد اما تیم ابومسلم در صورت پیروزی در بهترین شرایط تنها یک پله در جدول صعود خواهد کرد و بدترین اتفاق در صورت شکست این تیم در تبریز، سقوط یک پله ای خواهد بود.

به نظر می رسد با توجه به اهمیت نه چندان بالای این بازی، کادر فنی دو تیم بیشتر به بازیکنان ذخیره و اغلب نیمکت نشین تیمشان میدان بدهند و این می تواند تنها نکته قابل توجه بازی دوشنبه دو تیم باشد.

این آخرین بازی تیم ماشین سازی در لیگ دسته اول خواهد بود و هواداران این تیم برای بازگشت به لیگ دسته اول باید منتظر صعود این تیم از بازی های فصل آینده دسته دوم باشند.

دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و ابومسلم خراسان از ساعت 16:30 امروز دوشنبه 26 فروردین در ورزشگاه تختی تبریز به انجام خواهد رسید.

کد خبر 2032557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha