۲۶ فروردین ۱۳۹۲، ۲۲:۲۸

امید ابراهیمی:

تماشاگران استقلال خیلی به ما فشار وارد کردند/ تساوی عادلانه بود

تماشاگران استقلال خیلی به ما فشار وارد کردند/ تساوی عادلانه بود

هافبک تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه تساوی مقابل استقلال عادلانه بود، گفت: هر دو تیم شانس قهرمانی دارند و باید دید که در 180 دقیقه باقی مانده از لیگ چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید ابراهیمی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال تهران در هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، گفت: خدا را شکر که توانستیم یک امتیاز به دست بیاوریم. بازی خوبی مقابل استقلال به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه در دقایق پایانی گل خوردیم و بازی مساوی شد. فکر می‌کنم که تساوی در این دیدارعادلانه بود.

وی با بیان اینکه تماشاگران استقلال در این دیدار خیلی بر روی ما فشار وارد کردند، ادامه داد: بر روی یک اتفاق گل خوردیم و شهاب گردان هم اصلا فکر نمی‌کرد که آن توپ به سمت دروازه‌اش برود و گل شود.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در خصوص اخراج فرشید طالبی، گفت: اخطار اولی که داور به فرشید طالبی داد، اشتباه بود اما اخطار دوم او کاملا درست بود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: تکلیف قهرمانی لیگ برتر به دو هفته پایانی کشیده شده است. در حال حاضر هر دو تیم شانس قهرمانی دارند و باید دید که در 180 دقیقه باقی مانده از لیگ چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

کد خبر 2033277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha