۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۲۲

شهرداری تبریز با یک پیروزی لیگ برتری می شود

شهرداری تبریز با یک پیروزی لیگ برتری می شود

تبریز - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال شهرداری تبریز چنانچه در آخرین هفته لیگ دسته اول باشگاه های کشور برابر میزبان خود تیم راهیان کرمانشاه موفق به پیروزی شود، تعداد تیم های لیگ برتری تبریز به عدد سه افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و ششم و پایانی رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر امروز سه شنبه با انجام هفت دیدار گروه "ب" به پایان می رسد که در یکی از حساس ترین بازی ها تیم شهرداری تبریز در خانه تیم راهیان کرمانشاه به میدان خواهد رفت.

شهرداری که هم اکنون با 46 امتیاز و تفاضل گل 13+ در صدر جدول ایستاده، در صورتیکه موفق به شکست میزبان خود در کرمانشاه شود، آنگاه بدون اما و اگر و به صورت مستقیم به لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور صعود خواهد کرد.

با این اتفاق، تعداد تیم های لیگ برتری شهر تبریز با حضور تراکتورسازی، گسترش فولاد و شهرداری به عدد سه افزایش خواهد یافت.

اما همزمان با دیدار شهرداری در خانه راهیان، تیم استقلال خوزستان که با 46 امتیاز و تفاضل 7+ در رده دوم قرار دارد، برابر تیم فولاد یزد بازی خواهد کرد که این بازی برای تیم استقلال به جهت اینکه فولادی ها سخت به دنبال حفظ سهمیه لیگ یکی خود هستند، خیلی سخت خواهد بود. البته صعود مستقیم تیم استقلال خوزستان به لیگ برتر مستلزم عدم نتیجه گیری تیم شهرداری تبریز برابر راهیان کرمانشاه خواهد بود.

همه بازی های گروه "ب" از هفته پایانی از جمله دیدار تیم های راهیان کرمانشاه و شهرداری تبریز از ساعت 16:30 امروز سه شنبه به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 2033341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha