۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۱۸

هاشم بیک‌زاده در گفتگو با مهر:

باید از مچ پایم MRI بگیرم/ کرانچار قبل از بازی هم دنبال مساوی بود

باید از مچ پایم MRI بگیرم/ کرانچار قبل از بازی هم دنبال مساوی بود

مدافع چپ تیم فوتبال استقلال تهران با بیان این که از ناحیه مچ پا مصدوم شده است، گفت: بازی با سپاهان بهترین بازی فصل بود هرچند که سپاهانی‌ها به مساوی هم راضی بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم بیک‌زاده در خصوص دیدار دوشنبه شب استقلال برابر سپاهان گفت: به نظرم این بهترین دیدار فصل بود. هر دو تیم برای کسب امتیاز به میدان آمده بودند. البته سپاهانی‌ها به تساوی هم رضایت می‌دادند چرا که کرانچار قبل از بازی گفته بود که تساوی نتیجه خوبی برای تیمش است. البته ما در این دیدار موقعیت‌های فراوانی را از دست دادیم و اگر توپ‌هایمان به داخل چارچوب دروازه می‌رفت می‌توانستیم به یک برد ارزشمند دست پیدا کنیم.

وی افزود: باید از تماشاگران استقلال تشکر کنم که در این بازی سنگ تمام گذاشتند. آنها هم حضور پر رنگی در ورزشگاه داشتند و هم این که برای حمایت از تیم سنگ تمام گذاشتند. بازیکنان هم در این دیدار هر چه در توان داشتند به نمایش گذاشتند تا استقلال از این میدان با کسب امتیاز خارج شود. خوشحالم که در این بازی هواداران ناراحت ورزشگاه را ترک نکردند و بازیکنان هم با تلاش مضاعفی که در 10 دقیقه پایانی انجام دادند به حمایت‌های آنها پاسخ مثبت دادند.

بیک‌زاده در خصوص مصدومیت پای خود در این بازی گفت: از ناحیه مچ پا آسیب دیده‌ام و پزشک تیم گفته که باید MRI بگیرم که امروز این کار را انجام می‌دهم تا وضعیتم را دکتر تیم مشخص کند.

 

کد خبر 2033514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha