۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۰۲

شهسوار:

مستند شهید شاطری سفیر سازندگی در سیمای سمنان تولید شد

مستند شهید شاطری سفیر سازندگی در سیمای سمنان تولید شد

سمنان–خبرگزاری مهر: مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: مستند سفیر سازندگی با موضوع شهید شاطری به تهیه کنندگی محمد رضا عبدوس در سیمای این مرکز تولید و پخش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شهسوار پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل صدا و سیمای مرکز سمنان، ضمن اشاره به تولید و پخش مستندی پیرامون زندگی شهید حسن شاطری به عنوان یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، افزود: این شهید بزرگوار در طول سال‏های جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه‏های مهندسی جنگ فعالیت داشت.

وی با یادآوری اینکه این شهید یک سرباز ولایت‏مدار و گوش به فرمان امام و رهبر بود اضافه کرد: این بزرگوار در سال‏های اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب‏دیده لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرمنشأ بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم آن دیار بود.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان با اشاره به این مطلب که مردم لبنان شهید شاطری را با نام مهندس حسام می شناختند یادآور شد: این سردار در بهمن 1391 در عملیاتی ناجوانمردانه در مرز سوریه و لبنان توسط مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

شهسوار با اشاره به این مطلب که این شهادت مزدی بود که سردار شاطری بعد از عمری مجاهدت و ممارست در راه خدا و احیای ارزش های اسلامی و نیز خدمت به مردم مظلوم و مستضعف لبنان از خداوند تبارک و تعالی گرفت، اظهار داشت: امیدواریم شفاعت ایشان در روز قیامت نصیب حال ما نیز شود.

وی  در ادامه افزود: مستند سفیر سازندگی کاری از گروه تلویزیونی بسیج شبکه استانی مرکز سمنان روایتی مختصری از زندگی پربرکت این شهید بزرگوار را بازگو کرده است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان در خاتمه گفت: تصویر بردار این مستند سیدمحمد سیادتپور، صدابردار عباس ایمانیان و تدوینگر آن نیز وحید نظری و رحمت حاجیان هستند.
 

کد خبر 2033684

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha