۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۲۱

علی لاریجانی:

رهبری فی الحال در خصوص نحوه اجرای هدفمندی یارانه ها نظری ندارند

رهبری فی الحال در خصوص نحوه اجرای هدفمندی یارانه ها نظری ندارند

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اجرای قانون هدفمندی یارانه ها گفت: در این باره صحبت هایی درباره نظر رهبری مطرح شد من اطلاع دقیق دارم که این موضوع را ایشان به کار کارشناسی در مجلس و دولت محول کردند و نظر خاصی در این زمینه فی الحال ندارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر روز سه شنبه مجلس پس از اتمام سخنان موافق و مخالف و قبل از رای گیری کلیات بودجه 92، طی سخنانی اظهار داشت: همه دوستانی که صحبت کردند نشان دادند که دغدغه شان این است که زودتر کارها در کشور انتظام پیدا کند و کشور صاحب بودجه شود.

وی افزود: حتی کسانی که مخالف لایحه صحبت کردند این عقیده را داشتند و نکات خوبی را مطرح کردند که باید مورد توجه دولت و کمیسیون تلفیق قرار گیرد تا اصلاحاتی در لایحه بوجود بیاید.

رئیس مجلس با اشاره به شعر قرائت شده از سوی عثمانی نماینده بوکان که موجب درگیری لفظی در مجلس شد، گفت: این شعر مناسب نبود و نباید خوانده می شد. فضا را فضای کارشناسی بکنیم بهتر است چون فضای مجلس آزادی بیان است و نظرات آقایان محترم است می توانند نظرشان را بدهند اما خودمان باید توجه کنیم که ماموریم که مسائل کشور مخصوصا مشکلاتی که امروز وجود دارد با دقت بررسی و حل کنیم.

لاریجانی درباره اجرای قانون هدفمندی یارانه ها نیز خاطر نشان کرد: در این باره صحبت هایی درباره نظر رهبری مطرح شد من اطلاع دقیق دارم که این موضوع را ایشان به کار کارشناسی در مجلس و دولت محول کردند. یعنی شما در کمیسیون تلفیق با مجموع مختصاتی که کشور دارد بررسی کنید و هر تصمیمی که بگیرید ایشان با این رای موافق هستند. نظر خاصی در این زمینه فی الحال ندارند. اطمینان دارم که شما در مجلس کار کارشناسی خواهید کرد و با در نظر گرفتن همه مسائل کشور تصمیم خواهید گرفت.

وی گفت: فکر می کنم نکاتی که نمایندگان مطرح کردند قابل توجه بود. فکر می کنم آقای مصباحی مقدم و دوستان کمیسیون تلفیق هم این نکات را دقیق در کمیسیون رعایت خواهند کرد تا دغدغه دوستانی که مخالف لایحه بودند مرتفع شوند.

کد خبر 2033915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha