۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۳۲

در گفتگو با مهر عنوان شد:

كشتی ايران از يمن هم كمتر است/ چوب اختلافات داخلی را خورديم

كشتی ايران از يمن هم كمتر است/ چوب اختلافات داخلی را خورديم

قهرمان پیشین كشتی جهان با انتقاد به ناكامی نماينده ايران در انتخابات هيات رئيسه آسيا گفت: وضعيت ديپلماسی كشتی ايران به جايی رسيده كه حتی زورش به كشتی كشور يمن هم نمی‌رسد!

اكبر فلاح یكی از منتقدان جدی فدراسیون كشتی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه بعد از ناكامی ابراهیم جوادی و اكبر میرروشن در انتخابات هیات رئیسه كشتی آسیا شاهد اظهار نظر برخی از اهالی فدراسیون بودیم كه این اتفاق را یك رویداد عادی و معمولی تلقی كردند و در نهایت این شكست را چندان جدی بزرگ جلوه ندادند.

وی تصریح كرد: چطور می‌شود كشتی ایران به عنوان یكی از سه قدرت كشتی جهان، نتواند در هیات رئیسه آسیا صاحب كرسی شود و این اتفاق را ساده تلقی كرد! متاسفانه كشورهای یمن و تایلند كه جایگاهی در كشتی آسیا ندارند، توانستند نماینده خود را به عضویت هیات رئیسه این قاره در آورند، اما كشتی ایران با این همه پیشینه و افتخار مغلوب این كشورها شد.

سرمربی پیشین تیم كشتی آزاد جوانان ایران به معیار انتخاب نمایندگان ایران در هیات رئیسه آسیا نیز اعتراض كرد و افزود: هنوز مشخص نیست نمایندگان ایران كه راهی این قبیل نشست‌های انتخاباتی می‌شوند با چه معیار و مشخصه‌ای و از سوی چه كسی انتخاب می‌شوند؟ ضمن احترام به ابراهیم جوادی و میر روشن،‌ باید عنوان كنم انتخاب نمایندگان ایران باید طوری صورت بگیرد كه نه تنها اختلافی بین آنها ایجاد نشود، بلكه همه چیز با شفافیت و وضوح برای اهالی كشتی آشكار باشد.

فلاح ادامه داد: طبیعی است زمانی كه این دو نماینده همدیگر را قبول ندارند و با نامه نگاری و اظهار نظرهای مختلف همدیگر را محكوم می‌كردند، كنفدراسیون كشتی آسیا هم از این اختلافات مطلع شده و عطای انتخاب هر كدام از آنان را به لقایشان بخشیده است. باور كنید متولیان كشتی آسیا هم به اختلافات كنونی ما واقف هستند و همچنان باید چوب همین پنهان كاری‌ها و اختلافات درونی را بخوریم.

وی با اشاره به مدیریت ضعیف فدراسیون كشتی و در هم ریختگی سیستم اجرایی آن اظهار داشت: متاسفانه مدتهاست با سرپرستی حجت‌الله خطیب در فدراسیون كشتی، شاهد نوعی بی‌برنامگی و سیستم باری به هر جهت هستیم. پیش از این امیدوار بودیم با برگزاری نشست مجمع عمومی فدراسیون كشتی و انتخاب رئیس قانونی به جای سرپرست، مشكلات به حداقل برسد،‌ اما انگار با وضعیتی كه در ورزش ایران پیش آمده، فعلا خبری از برگزاری انتخابات و پایان مشكلات حاشیه‌ای كشتی نیست.

سرمربی پیشین تیم كشتی آزاد جوانان ایران در پایان گفت: جامعه كشتی از شخص وزیر ورزش انتظار دارد كه هر چه سریعتر به این نابسامانی‌ها رسیدگی كند، چرا كه ورزش اول ایران حال و روز خوشی ندارد و هر روز شاهد از میدان به در رفتن ملی پوشان و مربیان كهنه كار این رشته هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست انتخابات هیات رئیسه كنفدراسیون كشتی آسیا چندی پیش در دهلی نو برگزار شد كه در نهایت ابراهیم جوادی به عنوان نماینده قانونی فدراسیون و اكبر میر روشن به عنوان نماینده مستقل نتوانستند به آرای لازم جهت عضویت در هیات رئیسه دست یابند.

 

کد خبر 2034291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha